3 Şubat 2015 Salı

Son Üretilenlerden Gülşah Bere ve Boyunluk...

Bu tatiller ne kadar çabuk geçiyor, hiç anlamıyorum.Şubat tatilimiz başlayınca işyerimden 1 hafta izin aldım.Küçük oğluşumu alıp, Eskişehir yollarına düştüm. Eskişehir yine çook kalabalık ve soğuktu.Yine de Çarşamba pazarına gittim, ezilmekten zor kurtuldum.Güzel kumaşlar buldum ama o itiş kakışa değermiydi bilmiyorum. Çarşıda çiğbörekler yendi, oğluş beni şaşırttı, bir porsiyonu bitirdi. Son gün annemle parkta kısa bir gezinti ile çay keyfi yapıldı.
 Soğuktan da çok gezemedik ama birlikte olmanın keyfi yeter değil mi?
Eskişehir de anneme bir yelek kestik, dikişi daha bitmedi. Yanıma örgülerimi de almıştım.Bir kısmını orada bitirdim. Sevgili Şenay'ın burada paylaştığı Gülşah bereyi ne zamandır tekrar örmek istiyordum.İlk yaptığım başıma tam oturduğu için bu sefer sayıları biraz arttırdım ve tekrar ördüm.
 Bunun büyüklüğü çok iyi oldu. İpim Alize Lanagold.
 Bir de aynı örnekten boyunluk ördüm, takım oldu.
Ne zamandır, bu kadar keyifle bir model örmemiştim, Şenay'a paylaşımı için tekrar teşekkürler...

11 yorum:

  1. Çok özlemişim ben anneni Nazan. Görünce içim bir hoş oldu. Çaylı. Kurabiyeli. Deniz kokulu gecelerde sohbetleri....

    Boyunluk ve bere harika olmuş ellerine sağlık. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da seni özledi Tülin abla, yazın buluşmalarınızı anlatıp duruyor.. Babam ise kendisiyle ilgili post sözünden bahsetmiyor ama şimdi yorumu okursa aklına tekrar gelir.

      Sil
  2. nazancim,,,ben bile keyif aldim,,bu gezinizden
    hele hele anneciginle bulusmaniz,,tadini cikar derim.
    orgulerine bayildim,,ellerine,,gonlune saglik
    sevgiler,,,dolu dolu bahcemden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan hanım çok teşekkür ederim.Annemle çok keyifli zaman geçirdik...

      Sil
  3. örgünün desenine bayıldım ellerine sağlık canım.anneciğinin bol bol keyfini çıkar.sağlıkla sevgi ile kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Serpil abla, bu sıralar sadece örgü örebiliyorum...

      Sil
  4. Biz aradik ama donmustunuz bile. Iyi olmus ama resimde gudugune gore bizim gittigimiz zaman kadar soguk degilmis galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de soğuktu abla, parkta çok gezemedik.Efe ile biraz kartopu oynadık, o yüzden gülüyordum...

      Sil
    2. Yanlis tahmin abla degil :)

      Sil
  5. Merhaba bloğunuzda gezindim büyük bir zevkle her paylaşım ayrı bir güzel ama ana kız sarılmasına özendim her daim huzurunuz yerinde olsun der sevgilermi iletirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çoook teşekkür ederim Gezgin Kova. Ana gibi yar olmaz derler ya, öyle güzel söylenmiş ki.İnşallah sizde kızınızla en yakın zamanda böyle güzel vakit geçirirsiniz.

      Sil