23 Şubat 2015 Pazartesi

Boyunluk ve Yarım Eldiven Örme Takıntım....

Bu kış örgü konusunda otomatiğe bağlandım sanırım. Kafamda hızla birbirini kovalayan olumsuz düşünceleri bu yolla durdurmaya ya da unutmaya çalışıyorum. İşe yarıyor yaramasına ama çokta yorgun hissediyorum kendimi. Örgü olarak boyunluklara ve farklı örgü tekniklerine takılmış durumdayım. Bu boyunlukta farklı teknikler ve farklı iplerle örüldü. Model Tunus örgüsünün  bir tekniği ve bu adreste anlatımı var. Kullandığım ip Nako Sport Wool (1 yumak yeterli oluyor.) Kenarları ilmek çıkartıp Tunus işinin lastik örgüsü ile örüldü, ip Kartopu Flora..
 Yarım eldivenin modelini yıllar önce Altınörgü forumda sevgili Beyhan anlatmıştı. Kolay ve zevkle ördüğüm bu modeli öğrettiği için Beyhan'a tekrar teşekkür ederim. İp Kartopu Flora.Tığ 2,5 numara. Bilek kısımları 31 ilmek ile lastik olarak örüldü.
 Takımı çok sevdiğim bir arkadaşımın yaşgünü hediyesi olarak hazırladım.Kendisine çook yakıştı.İyi günlerde sağlıkla kullan Dilekciğim...

20 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar Nazan ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Evrenciğim...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Olumsuz düşünceleri kafadan atmak için, örgü, bire bir gerçekten.Bende örgülere sarmış durumdayım.Boyunluğu da eldivene de bayıldım.Şimdi boyunluk için yönlendirdiğin siteye bakıcam, bakalım yapmayı gözüm kesecek mi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki bir hobimiz var değil mi Noblesse? En azından stresimizin bir kısmını bu şekilde atabiliyoruz. Atkının modeli kolay, Gaye hanımda güzel anlatmış. Bence kolaylıkla yapabilirsin.Yıllardır bu örgüden örerim ama bu tekniği bilmiyordum. Bir gün battaniye örmeyi düşünüyorum.Sevgiler, selamlar...

      Sil
  5. Çok zevklisiniz ellerinize sağlık... en güzel hediyelerden biri olmuş bence arkadaşınız güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, el emeğinin ayrı bir değeri var değil mi?..

      Sil
  6. renkleri de modelleri de harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel oldu bu takım canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eldiven için şimdiden iki talep var TÜlin abla :)

      Sil
  8. Çok güzel olmuşler ellerinize sağlık. Örgü gerçekten iyi bir terapi. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Beyaz Sardunya. Ben de sizin örgülerinizi keyifle takip ediyorum, kızınıza ördüğünüz elbiseyide merak ettim.Sevgiler...

      Sil
  9. çok beğendim.. renk de model de harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emine, sen bu teknikle kimbilir ne güzel şeyler üretirsin..

      Sil
  10. boyunluğu tarif ettiğiniz adresi bulamadık tekrar yazarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adres:
      http://www.orgu-modeli.net/tunus-isi-orgu-yapimi.html

      Sil
  11. boyunluğu öğrendiğiniz adresi detaylı atarmısınız.?

    YanıtlaSil