25 Şubat 2015 Çarşamba

Bebek Battaniyelerine Devam-I...

Hobilerim beni her zaman mutlu edip,günlük hayatın sıkıntılarından uzaklaştırmışlardır. Ama son zamanlarda özellikle bebekler için yaptığım işlerin beni daha mutlu ettiğini anladım. Kermesler için olsun ya da arkadaşlarımın çocukları veya torunları için olsun,  her işi keyifle yapıyorum. Haftanın bu son 2 gününde daha önce bebişler için yaptıklarımı paylaşacağım. Önce arkadaşımın bebeği Yiğit için ördüğü battaniye ile başlayayım.Kenarlarına diğer battaniyelerde yaptığım kenarlardan ördüm.
Pazen battaniyeyi yine Yiğit bebek için diktim. 
Arka kısma uyumlu bir pamuklu kumaşla astar yaptım..
Pazen kumaşın bebekli kısımlarını kesip, bebek havlusunun üzerine aplike yapmıştım ama ne yazık ki onun fotoğrafını çekmemişim. Battaniyelerin ikinci grubu yarına...

16 yorum:

  1. Güle güle, sağlık içinde kullansın minik kuşlar:)))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel battaniye olmuş pazen kumaşın desenine bayıldım Yiğit bebek sağlıkla kullansın ellerinize sağlık....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ahşap Zamanı. Son zamanlarda çok güzel pazen battaniyeler çıktı.İnanın aklımda her deseninden dikmek geçiyor...

      Sil
  3. Teşekkür ederim Gelincik Zamanı, İnşallah sağlıkla kullanılır , gerçekten dünyanın en masum minik kuşları onlar...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir kumaş
    ne güzel üretimler bunlar.. ellerine sağlık... ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün, en güzeli de bir şeyler üretmek değil mi?

      Sil
  5. Cok guzeller...ellerine saglik canim.pazeni cok severim en guzel kumaslardan biri bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazeni bende çok seviyorum Filiz, hele bebekler için en uygun kumaşlardan..

      Sil
  6. Çok güzel ve kullanışlı oldular gerçekten canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tülin abla, bunlar için bir ara ne çok gittik değil mi kumaşçılara.?

      Sil
  7. Battaniyeler ne güzel olmuş ellerinize sağlık. Turuncu kenar cıvıl cıvıl. İnsanın içi açılıyor. Pazenin desenlerine de bayıldım. Yiğit bebek güle güle kullansın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Beyaz Sardunya, turuncuyu özellikle kullanmıştık, gerçekten de çok yakıştı.

      Sil
  8. Maşallah ne becerikli bir hatunsunuz böyle,blogunuzu yeni keşfettim,dolaştım dolaştım,her yaptıgınız ayrı güzel olmuş,bundan sonra takipçinizim:):):)
    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne desem bilemedim, ne güzel bir yorum, teşekkür ederim Küçük Kaşif.Bloğuma hoş geldiniz.

      Sil
  9. Pazen batananiyelere bayıldım, çok sevimli olmuşlar emeğine sağlık.

    YanıtlaSil