9 Nisan 2015 Perşembe

Saksı Kılıfı da Ördüm...

Bloğuma bir süredir post eklemiyordum, bugün zamanın ne kadar hızlı geçtiğini farkettim. Dışarıda lapa lapa kar yağarken son yaptığım ve çok keyif aldığım projemi paylaşmak istedim. Örgüyü çok severim ama gereksiz olduğunu düşündüğüm şeyleri yapmamaya çalışırdım,şimdiye kadar. Son zamanlarda ise ne hoşuma gidiyorsa üşenmiyorum onu örüyorum.Saksılara kılıf örme olayını bir süredir nette görüyordum ve bir akşam otururken aklıma düştü. Çok beğendiğim bir modele başladım, ertesi gün arkadaşlarımın dalga geçmesine rağmen öğle arası devam edip, akşamına evde bitirdim. 
 En sevdiğim çiceklerden birinin saksına geçirdim.
Ne iyi yapmışım, ruh halime iyi geldi.Değişik şeyler örmek isteyenlere tavsiye ederim.Sevgilerle...

16 yorum:

  1. çok şık olmuş çok beğendim ellerinize sağlık...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bloğumu bir süredir giremiyordum, yeni cevap yazabiliyorum...

      Sil
  2. Ellerinize sağlık... Saksı örgü kılıfları çiçekleri daha da güzelleştiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bende bloğunuzu keyifle takip ediyorum...

      Sil
  3. Nazancım ellerine sağlık çok cici olmuş...ben de uzun zamandır uğrayamadım buralara,özlemişim,daha sık görüşmeyi diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemciğim, bilgisayarımda sıkıntı vardı, bir süredir giremiyordum bloğuma, güzel yorumun için teşekkür ederim.Ben de yatak örtünü çooook beğendim ve zevkli paylaşımlarını özledim.Sevgilerimle...

      Sil
  4. Bu örnek o kadar güzel ki ne örseniz yakışıyor ben de bebek battaniyesi örmüştüm, saksı kılıfı da çok şık olmuş güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, çok güzel bir örnek. Geçenlerde bir tane de yastık ördüm...

      Sil
  5. Dalga geçenler görünce çok kıskanmışlardır eminim :) Ellerinize sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bitince onlarda beğendi:)) Şimdi ikincisine başladım, dalga geçmiyorlar şimdi...

      Sil
  6. ayyy ne güzel ve süslüler
    Nazan ellerine sağlık
    herşeyi güzelleştiren kadınlara saygım ve sevgim sonsuz
    iyiki varsınız
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mavianne. Ne güzel şeyler yazmışsınız. Evet, hayatı küçücük şeylerle renklendirmeye çalışıyoruz. Kendimiz kadar çevremizi olumlu etkiliyoruz sanırım...

      Sil
  7. Pinterest'te görüp çok beğenmiştim. Sizinki daha güzel olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Yaptıktan sonra Pinterest te ben de gördüm, harika bir model, örmeye doyamıyorum...

      Sil
  8. Ne güzel olmuş elinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. bu saksıların kıyafetleri çok ama çok cici:)
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil