3 Ekim 2016 Pazartesi

Bir Örgü, Bir Kitap, Bir Dizi....

Geçen hafta işlerim çok yoğundu, haftanın son 3 günü mesaiye kaldım.Eve geç geldiğim için sevdiğim hiç bir şeyi yapamadım. Ama hafta sonu iyi geçti. Önce örgü battaniyeme bir kaç kare daha ekledim.
Kafam çok yorgun olduğu için hafif bir şeyler okuyayım dedim. Meriç Mekikin röportajını gazetede okumuştum. Kitaba başlayınca aynı kişi olduğunu farkettim. Pek tarzım olmasa da bu kitaba bayıldım, okurken sürekli güldüm, kısacası iyi geldi bana.
Televizyonda yerli dizileri seyretmeyi sevmiyorum.Eşimle zevklerimiz genelde uyduğu için netten yabancı dizi seyrediyoruz. Bu diziyi de tavsiye üzerine seyrettik ve çok beğendik. 
Herkese örgü, kitap ve film dolu günler dileğiyle..

6 yorum:

  1. Modeli, renkleri cok guzel olmus Nazancim. Diziye ben de bakayim.

    YanıtlaSil
  2. Sağol Tülin abla,keyifli bir örülüyür..Diziyi tavsiye ederim, amerikan adalet sistemi üzerine, göçmen sorununu da ele alan gerçekçi bir yapım..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık her geçen gün biraz daha büyüyor, battaniye örmeyi sana da bulaştırdım galiba...

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık. Rengarenk bir battaniye, kullanırken insanın içi açılır. Kitaplar ve örgü en güzel terapi araçları. Keyifli günler diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Betül hanım, renklerle oynamak gerçekten terapi..

    YanıtlaSil