31 Ekim 2016 Pazartesi

Neden Battaniye örülür?

Battaniye örmek zevkli ama zahmetli bir iştir. Eğer sizde yıllardır örüyorsanız, rengarenk iplerin cazibesine kapılırsınız ergeç ve kendinizi büyük boyutlarda  battaniyeler örerken bulursunuz, tıpkı benim gibi. Hatta parça ipler bitsin diye başladığınız battaniyeniz bittiğinde daha iki battaniye örecek kadar iple başbaşa bulursunuz kendinizi.
İşte bende geçmiş yıllarda büyük oğlumun TEOG sınavı döneminde böyle iki battaniye bitirdim. Yıllar geçti, bu sefer üniversite sınavına sıra geldi. Ancak görevde yükselme sınavı, taşınma derken battaniye heyecanım bu küçük battaniye ile sınırlı kaldı. Bu battaniye de büyük boyutlarda başlanmışken sınav bitti, oğlum istediği bölümü kazandı, heyecan ve stres bitti.Benim battaniye de yarım kaldı. Yok ben onu yine bitirirdim de, model zorladı.
Böylece TV battaniyesi oldu kendisi. 
Bu battaniyeden kalan iplerde daha önce paylaştığım iki battaniye olma yolunda..

7 yorum:

  1. Ellerinize sağlık güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Bizde sinavlar bitti Nazan. Boylece battaniye ormicem demek ki:) Seninkiler oyle guzel ki, ben bakar bakar ormus gibi olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence borduramazsın, motiflerden örersin Tülin abla.:))

      Sil
  3. Ama çok güzel olmuş Nazan Hanım. Bizim Teog için iki yılımız daha var. Bileğim tamamen iyileşse de, böyle büyük bir iş başlasam o zaman. Uykusuz gecelerde iyi iş çıkar değil mi? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , İnşalah bileğiniz kısa sürede iyileşir...

      Sil
  4. Neden battaniye örülür? Sanırım beni hem çok rahatlatıyor hem de uzun ve büyük işleri seviyorum. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil