24 Ekim 2016 Pazartesi

Bir Örgü, Bir Anı ve Bir Kitap..

Hafta sonu nasıl geçti anlamadım. Özelde çalışırken cumartesi mesaim olsa da hafta sonu uzun gelirdi.Şimdi iki gün yetmiyor. Bu hafta sonu da kendim için ayırabildiğim zamanda örgülerime  devam ettim, özellikle film seyrederken. Bu battaniyeyi bir kaç ay önce başlamıştım. Tunus işi ve biraz değişik olacak.
Küçüğümle birlikte pasta yaptık. Kremayı sürme ve süslemeler ondan.
Yeni bir romana başladım. Kitap grubunda, önümüzdeki hafta tartışacağımız bu romanı keyifle okuyorum. Toplantıya kitabın yazarı da katılacak.
Sezgin Kaymaz sevdiğim bir yazar, bu okuduğum beşinci romanı ve her birinden ayrı keyif aldım. Kitap dolu günler dileğiyle..


7 yorum:

  1. Battaniyeyi merakla bekliyorum. Luck'yide tabii ki. Efemin eli değdiyse mis olmuştur mis. Afiyetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Battaniye pek yavaş ilerliyor, kitap ise harika, okuyunca seveceğini düşünüyorum arkadaşım..

      Sil
  2. Öncelikle pasta için ufaklığın ellerine sağlık diyorum. Tadından yenmemiştir :) Battaniyeyi dört gözle bekleyeceğim. Tunus işi çok hoşuma gidiyor. Ama bir türlü yıldızımız barışmadı. Başlangıç ve bitiş noktaları kıvrılınca hevesim kaçıyor. Söküp, şişle örüyorum. Böyle olmaması için pratik bir çözümünüz var mı? Ayrıca keyifli okumalar dileyerek gidiyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Pasta yarım saat içinde bitti Betül hn, ufaklık çok meraklı yemek işlerine:)) Tunus işi için ördükçe el alışıyor.Ben ipi çok kalın seçmiyorum, çok sıkı örmüyorum, çok gevşekte değil. Sıra sonunda alttaki ilmeğe de batıp son ilmeği alıyorum, o zaman daha düzgün oluyor. İsterseniz bir ara resmini paylaşırım. Bu şekilde kenarlar daha düzgün oluyor, altt kısım ise düz örerseniz kıvrılıyor, bunun içinde bal peteği ya da ters örgü yapıyorum alt kısımlara. Ya da daha sonra tığ ile geçiyorum.Umarım yardımım olmuştur. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Kitapla ilgili yorumlarınızı da bekliyorum. Yazarı daha evvel hiç okumamakla beraber kitap, kapağı ve adıyla direkt gönlüme dokundu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı dün bitirdim, okurken çok güldüm, biterken ise ağladım. Kitap okuma zevkleri kişiye göre değişiyor ama ben bu yazarın en çok samimiyetini seviyorum Burcu hn., direk içime dokunuyor.Yarın kitabı yazarı ile birlikte konuşacağız, o yüzden resimlerle birlikte bir post yapayım istedim.

      Sil