7 Haziran 2011 Salı

Eskiden Yeniye-Öncesi ve Sonrası....

Balkonda duran iyice eskimiş çekmeceli plastik bir dolabım vardı.Ne zamandır gözüme çarpıyordu.Pazar günü onun içinde bir iyilik düşündüm.Aslında kumaşla kaplamayı planlıyordum ama kumaşları karıştırırken annemden getirdiğim ortası yırtık bir masa örtüsü elime geçti.O anda aklıma bir fikir geldi.(Bu ruh halimi çok komik buluyorum ben.Resmen beynimde bir ampül yanıyor.)
İşte o masa örtüsünün fırfır kısmını çıkardım ve sıcak silikonla çekmecelerin kenarlarına yapıştırdım.

Üst kısmıda yine parça kırmızı polar, kurdele ve plastik dantelle süsledim.Pek süslü olmuş değil mi?



23 yorum:

  1. ay bayıldım bu fikreee çok güzel olmuş...bendeyapıcam bana ne:))))))

    YanıtlaSil
  2. İçine hobi malzemelerini koyarsın belki,çok şirin.

    YanıtlaSil
  3. eski halinden eser yok çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  4. Eski halinden eser kalmamış.Ellerine sağlık,çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Fikrine sağlık yepyeni olmuş,alttaki battaniyeyede bittim bende bir zamanlar başlamıştım hala yarım artık kısmetse kışa bitiririm....

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş bence. Plastiğin soğuk havası gitmiş resmen

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım, renkler de harika :)

    YanıtlaSil
  8. Hımm yine eski çekmeceli dolaba hayat vermişsin Nazanım.Ellerine sağlık sağlıkla kullan emi.

    YanıtlaSil
  9. ortası yırtık masa örtüsü mü? sende benim gibi hiçbir şeyi atamayanlardansın.Sebzelik çok hoş olmuş, cici bici ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Permaren yap tabii,bu fırfırlar çok pratikmiş..
    Hobi malzemeleri iyi fikirde şimdilik evde yer bulamadım Tülin abla.
    Gönül, Ozi,Fadiş güzel yorumlarınız için çok teşekküler..
    Meral hanım teşekkür ederim,siz de bitmese de bir ara battaniyenizi eklesenize.

    YanıtlaSil
  11. Saadet, Dilek, Serpil beğenmenize çok sevindim.
    Sorma Noblesse.İplerden sonra kumaşta atamıyorum, evde yer kalmadı.Ama birşeyler işe yarayınca da pek mutlu oluyorum..

    YanıtlaSil
  12. çok şık çok süslü olmuş geröçekten.eski haliyle karşılaştırılamaz bile.güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  13. Pırıl olmuş, o fırfırlar girip cıkarken zorluk cıkarmıyor mu?
    Ellerine sağlık Nazancığım rengi de çok canlı olmuş...

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim kpsszede.

    Fırfırlar biraz zorluyor ama çekmecelere çok sık kullanmadığım şeyleri koydum Fiamma.

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel neşeli olmuş, önceki haline göre inanlmaz.Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  16. Yaratici kadinin hali baska oluyor. Guzel olmusBu arada ben o masa ortusunu hatirliyorum. Ona uygun perde de vardi sanki.

    YanıtlaSil
  17. Nazancığım, bilge' nin odasında dolaba raflara sığmayan oyuncaklar için böyle bişiy var. onun plastik görüntüsüne sinir oluyordum, hemen çalıyorum fikrini haberin olsun:))

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel olur Sevda.Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  19. ay ben bunu görmemiştim ne güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. Teşekürler Sezobigo..

    Nevinciğim perdeler nerede bulamadım.Annemin evi boşaltacağım diye benimkki doldu..

    YanıtlaSil
  21. çok şık durmuşya ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. Nazan harika olmuş canım. Bana da bulaştırın şu yaratıcılığınızdan ne olur?
    Merih

    YanıtlaSil