9 Haziran 2011 Perşembe

Perdeden Masa Örtüsüne..



Bazı marketlerdeki sepetlere özellikle bakarım.Bazen o kadar güzel ve ilginç şeylere rastlarım ki.Bu perdeyi de  büyük bir markette sepette buldum.Fiyatı çok ucuzdu ve leke tutmayan ince bir kumaştı.
Biri balkonuma olmak üzere iki tane örtü oldu kendisi.Kenarlarını overlok yaptım.Uçlarına da evde olan harcı geçirdim.En üstteki örtü ise çeyizimden kalma.Annem o yıllarda Almanya'dan getirenlerden almış.Elimde bir sürü parça var, kırkyama işini de öğrenirsem onları da değerlendireceğim.


5 yorum:

  1. çok güzel olmuş, çok yakışmış balkona, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık.bende dün bizzim buranın pazarından 2.5 parçalar aldım hadi neler yapıcam sen yine biraz daaha bilgilisin ben acemi :)kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
  3. Noblesse teşekkürler..

    Sezobigo yaptıkça acemilik azalıyor.Böyle böyle öğreneceğiz.İnan bazısını annemden hatırlıyorum bazısını deneye yanıla gidiyor.

    YanıtlaSil
  4. Yok anam babam senin acemiliğin falan kalmadı artık, harika şeyler çıkıyor ortaya ve acemi işi de değil üstelik hiçbiri, etek uçlarına bayıldım iyi günlerde kullan, kırkyama zor gelmiyor bana aslında ama sabır işi bir de ütü kullanma olayı yok mu onun düşüncesi beni sıkıyor lakin sende sabır var gerisi zaten gelir.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Nazan. Pek de şık olmuş güle güle kullan.

    YanıtlaSil