24 Haziran 2011 Cuma

Lhasa De Sela...

Çok yoğun günler yaşıyorum.İnanılmaz bir iş temposu, müthiş bir motivasyon eksikliği.Geçen hafta ve bu haftanın nasıl geçtiğini anlamadım .Aslında geçen hafta kongre için gittiğim İstanbul'un yeni keşfettiğim yerlerini ekleyecektim ama bu sanatçıyı öne almak istedim.
Sevgili Yeliz sayesinde tanıştım Lhasa ile.Daha önceden dinlemişliğim vardı ama gerekli özeni vermemişim.Şimdi sürekli dinliyorum, dinledikçe kendimi yollarda hissediyorum.Kaçmak, yollarda olmak  ne güzel bir duygu.İşte Lhasa  bunları hissettirdi bana.Sizlerle de paylaşmak istedim..


Not:Lhasa De Sela 2010 yılında 38 yaşında kanserden hayatını kaybetmiş genç bir sanatçı.Hüzünlü bir ses, hüzünlü bir hayat...

3 yorum:

  1. ben ilk defa duydum:( ama dinlicem hemen sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok hüzünle söylüyor. Bende ilk kez duydum.

    YanıtlaSil
  3. istanbul'a geliyorsun ve bize haber vermiyorsun.

    YanıtlaSil