9 Mayıs 2012 Çarşamba

Diş Fırçalığı ve Çamaşır Sepeti Takım Oldu...

Çamaşır sepetimi bir kaç sene önce  lojmana taşındığımda almıştım.Aslında deri olanlardan istiyordum ama o dönemde çok fazla para vermek işime gelmedi.
Bir süredir hobi perilerim sepetin üzerinde yoğunlaştı.Aklımda metrelik deri alıp, sepeti yeniden kaplamak vardı.Ama istediğim renk deri kumaş bulamadım.Sonunda bu hafta sepeti elime aldım.Önce üstünü metrelik elyaf ile kapladım.(Çicek desenlerini çıkarmak mümkün olmadı.)
Sonra üzerini daha önce deterjan kutusunu kapladığım kumaşla kapladım.Üzerine sevdiğim bir danteli geçirdim.
Gelelim diş fırçalığıma.En son aldığım seramik olanı kırılınca (bu kırılan ikinci takımımız oluyor), yeni bir şeyler almak içimden gelmedi.Onu da plastik bir şeylerden yapmayı düşündüm.Önce meyve suyu şişesini istediğim uzunlukta üstünden kestim. Yine önce elyafla sonrada aynı kumaşla dışını kapladım.
Danteli de geçirince sepetle takım oldu.



18 yorum:

  1. çamaşır sepetinin şıklığına bakar mısınız. Hemi de dantelli:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Danteli eklemeden olmuyor Saadet.Pek hoşuma gidiyor dantelli şeyler..

      Sil
  2. Nazanııım, ne güzel bir takım olmuş, hem pufuduk pufuduki hem çıtır çıtır, hem romantik, işte insan becerikli olunca böyle güzellikler yapar, hangi dükkanda var ki böyle güzellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucuğum teşekkür ederim,tanımına bayıldım.

      Sil
  3. nazancım gerçekten çok şık olmuş,senin periler süper valla,bi de zevkli olunca insan...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemciğim bu periler hepimizin başında.Geçen cuma yorgun yorgun işten gelince yaptım bunları.Çılgınlık bir çeşit ya..

      Sil
  4. Ne hoş olmuş,hem zarif hemde cıvıl cıvıl.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş. Ben de uzun zamandır banyoyu bi düzenlemek, böyle herşeyi takım haline getirmek istiyordum, ama kumaş fikrini düşünmemiştim, hep hazır almayı planlıyordum.beni aydınlattınız sağolun ;)

    YanıtlaSil
  6. Uğraştığına değmiş canım,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banyoda uyum oldu, gözüm rahat etti ablacığım, nasıl bir takıntıysa..

      Sil
  7. Minik desenleri çok severim, bıcır bıcır harika olmuş.ellerine sağlık iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tazr kumaşları bende çok seviyorum Şuleciğim..

      Sil
  8. Ooooooo oooooo bundan iyisi şamda kayısı şekerim. Nazan'ın üçlü triosu olmuş bu artık. Pek beğendim ellerine sağlık. Sağlık ve keyifle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi Dilek, trio dörtlü olacak.Becerebilirsem, bu kumaşı banyo paspasına geçireceğim.Bir de öyle yayınlarım..

      Sil
  9. Kumaşı nasıl kapliyorsunuz acaba nasıl yapisiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak silikon kullandım. Kumaşı sepetin içine doğru silikon tabancası ile yapıştırdım.

      Sil