23 Mayıs 2012 Çarşamba

Ödülüm ve Yenilediklerimden..

Geçenlerde yenilediğim objelerden biri de salonda kullandığım aynam oldu.Rengi altın rengi eskitmeydi.

Koltuk takımlarını kapladıktan sonra bu renk gözüme battı.Gülleri de fazla abartılı duruyordu.Önce yeni seramik çiceklerden aldım.Hepsini önce metalik şampanya rengi ile boyadım ve bakır rengi parmak yaldız geçtim.

Melekleri de unutmadım.



Geçen hafta sevgili Dilek bana bu ödülü göndermiş.
Dilekciğim teşekkür ederim ama benim için en güzel ödül senin samimi arkadaşlığın ve gönül dostluğun.
Kendimle ilgili şeylere sıra geldi ama aklıma pek bir şeyde gelmiyor.Yine de deneyeyim..
1- Cesur görünürüm ama pek çok şeyden korkarım, karanlık gibi..
2- Muhalif bir kişiliğim var,düşündüğümü söylerim..
3- Evi severim, hayal kurmayı severim..
4-Prensiplerim benim için çok önemlidir.
(Yazarken anlamadım, okurken pek bir sert geldi.Ben en iyisi en önemli özelliğimi yazayım.Olduğum gibiyim, içim dışım bir.Sevdiğimde anlaşılır, sevmediğim de..)

20 yorum:

  1. Ayna da melekler de çok güzel olmuşlar Nazan.
    Özelliklerine gelince;
    pamuk kalbini yazmamışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin güzel gözlerinde öyle Tülin ablam..

      Sil
  2. aynanın yeni hali çok çok daha güzel olmuş. Laf aramızda ben altın rengini hiç sevmem de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hiç sevmem ama o dönem bordo takıntım vardı Saadet.Koltuklar bordo olunca uysun diye yapmıştım ama hep gözüme battı..

      Sil
  3. Nazancımm tam kafama göresin, iyi ki varsın, iyi ki tanımışım.

    Yenileme çalışman çok güzel, enerjinden ben de istiyorum. sabahları işe giderken azıcık benim tarafa doğru göndersen. Maşallah sana ,yaptıklarını görünce kendimi uyuşuk hissediyorum. Sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Elifciğim, sende iyiki varsın.Birbirimizin çok ortak noktası var bence.Bende de bir uyuşukluk bir enerji patlaması durumu var.Dalgalı deniz gibiyim, hayırlısı...

      Sil
  4. Can can hepsi çok güzel olmuş çerçeve çok değişmiş, aynanın çekim işini de çok güzel yapmışsın ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Şuleciğim, ayna çekmek zor gerçekten.Aslında yapmaktan sonra resimlemek daha bir zor..

      Sil
  5. Ay Nazaaan, yeni hali çok çok daha güzel olmuş, ne zevkli ve becerikli hatunsun seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucuğum ben becerekliysem, sana ne diyelim.Teşekkür ederim güzel sözlerin, güzel yüreğin için...

      Sil
  6. Ellerine sağlık canımcım sağlıkla kullanın. Ben zaten gördüğümde çok beğenmiştim ve söylemiştiiiim. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Nazancığım ellerine sağlık canım. Gerçekten hayranlıkla izliyorum yaptıklarınızı. Ben böyle işlere hiç cesaret edemiyorum, elime yüzüme bulaştırmaktan korkarım. Bir de sabırsızım galiba.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merihciğim sağol canım, bende senin örgülerine hayranlıkla bakıyorum, o kadar düzgün ve ince örüyorsun ki..

      Sil
  8. Aynanın yeni hali çok güzel olmuş canım güle güle kullan..hayırlı cumalar diliyorum kandilin mübarek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Marifetane, inşallah...

      Sil
  9. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.kardeşimle bayıldık yeni görüntüsüne aynayın sevgiler

    YanıtlaSil
  10. aynanın yeni hali çok güzel olmuş emeğine yüreğine sağlık enerjine bende hayranım allah nazarlardan korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Çicekciğim, amigurumide harika işler yapıyorsun, bebeğe hayran oldum.

      Sil