28 Mayıs 2012 Pazartesi

En son Yenilenenler..

Ankara bugünlerde hep kapalı.Her an bir sağanak bekler şekilde geçiyor günler.Sağanak sonrası doluyu da unutmayalım.Biraz önce dolu yağdı ve tekrar yağacak gibi.Günümü biraz aydınlatmam lazım.Bloğumla uğraşmak iyi geliyor.
Evin girişinde, duvardaki aynamı yeniledim bu sefer.Yine altın rengi, çatlatma çalışmıştım.Aslında çok sevmem altın rengini.Takılarımda bile beyaz altın kullanırım ama o zamanlar dekorasyonda bordo+altın rengi takıntım vardı.
Aynanın üstündeki taşları söküp, beyaza boyadım.Üstüne sevdiğim bir peçeteden çicekleri kestim ve yapıştırdım.Farklı ve rengarenk bir şey oldu işte..
Mutfakta asılı olan saatin pembe kısımları ne zamandır 'beni boya' diyordu.
Ona da bir güzellik yaptım.Şimdi gözüm rahatladı.
                             

15 yorum:

  1. Bazen vakti geliyor işte.
    İkisi de eskisinden daha hoş olmuş canım.İyi yapmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi Tülin abla,yeterki gözümde büyümesin..

      Sil
  2. her ikisi de daha hoş olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Saate bayıldım, çok güzelmiş....
    Aynalar hep güzellikler göstersin:))

    YanıtlaSil
  4. İkiside çok güzel olmuş canım, özellikle saatin yeni rengi harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında saatim çok eski, bu ikinci yenilenmesi Elif...

      Sil
  5. ellerine sağlık ikiside harika olmuş saate bayıldım iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar yaratıcı ve beceriklisin Nazancım, süper olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  7. İkisini de çok beğendim Nazan Hanımcım ama saatin yeni rengi bir harika olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Sağol Fadiş, bu şekilde benimde içime sindi..

    YanıtlaSil
  9. Oooo oooo Nazanım valla süper olmuşlar. Keyifle kullan şeker.

    YanıtlaSil