5 Eylül 2012 Çarşamba

Small Talk Shawl ...

Bu şalı ilk Kutsev'in bloğunda görmüş ve çok beğenmiştim.Bir kaç ay önce başladım ancak tatilden önce bitirebildim.İpim Papatya Gold Batik, tığ numarası 3.

 Bu da üstümdeki hali..
Şimdi elimde yeni bir şal var. Kışın Dilekciğim başlamıştı. Televizyon seyrederken örgü örmeyi seviyorum.Hiç ayaklarımı uzatıp, TV seyredemem ben.Bu şekilde daha çok dinleniyorum gibi geliyor.Ya siz ne zaman örgü örmeyi seversiniz?
(Aklıma geldi, bir de hafta sonları erken saatlerde, sessizlikte örmek çok keyifli benim için..)

12 yorum:

  1. çok emek verilmiş ama harika olmuş, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şallar geniş olduğu için gerçekten emek istiyor, beğendiğinize sevindim..

      Sil
  2. çok şık olmuş bende denemek isterim ellerine emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denersen her zaman yardımcı olurum.Zor bir model değil Pınar..

      Sil
  3. Ellerine sağlık şekerim Çok hoş olmuş. Keyifle kullanılsın. Bende senin gibi boş durmayı sevmem tv karşısında. Nerde olursam oluyum mutlaka örgümü alırım yanıma. Bayramlarda bile. Bayramlarda bile derken annelere ya da ablalara gittiğimizde mutlaka çıkarır örerim. Yazın o sıcaklarda yazlıkta bileeeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazın senin kadar öremiyorum Dilek.Sen her yerde örme konusunda çok iyisin.Ben onu da beceremiyorum.

      Sil
  4. çok şık olmuş canım ellerine emeğine sağlık.iyi günlerde kullanasın.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar ip kullandın Nazan?Büyükçe ve çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 yumak gitti Tülin abla.Gerçekten pek geniş oldu.Bu geniş şallara alıştım, şimdi ördüğüm küçük geliyor gözüme..

      Sil