10 Eylül 2012 Pazartesi

Son Yaptıklarımdan..

Günler yakalayamayacağım kadar  hızlı geçiyor bu sıralar.Bende vazgeçtim yakalamaktan, yapmam gerekenlerle uğraşıyorum.
İlki kasımda doğacak minicik bir bebek için.Annesi daha önce yaptıklarımı çok  beğenmiş, umarım hazırladıklarımı da beğenir..

İkincisi Dileğin kışın başladığı şal.Televizyon karşısındaki işlerimden.Keyifli bir model.Ama son ördüğüm geniş şallardan sonra biraz dar geldi gözüme...

Üçüncüsü ise battaniye.Bu sefer kendimi aştım, motif işine el attım.Sıkılırsam nasıl biter bilmiyorum.Bu da TV işlerimden..

Dördüncüsü ise kış hazırlıkları.Onu da ayrı bir post yapacağım.Herkese keyifli ve güzel haftalar.

17 yorum:

  1. hepsi de harika olmuş ellerine sağlık canım.hayırlı ve iyi günlerde kullanman dileğiyle kış hazırlıklarında kolay gelsin afiyetle tüketmeyi nasip etsin rabbim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mihrimah, senin kış hazırlıklarının resimlerini merakla bekliyorum.

      Sil
  2. Nazan Hanim,
    Ellerinize saglik, bebisimin keselerini gorunce inanilmaz mutlu oldum. Inanin yeteneginize bir kere daha hayran kaldim.Heyecanimi, mutlulugumu su an anlatmam mumkun degil. Beni kirmayip, tanimadan yaptiginiz jest icin ne kadar tesekkur etsem azdir:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Ülkü hanım, şimdiki kalanını daha zevkle yapacağım.

      Sil
  3. yaptıkların çok güzel, iyi günlerde kullanılsın inşallah.

    YanıtlaSil
  4. O tatlı minik keseciklerden bir tane de bende var, yatak odamda duruyor, ellerine sağlık Nazancım.Şu motiflerin renkleri de harikaymış:)

    YanıtlaSil
  5. çiçek motifleri ne kadar güzel duruyor. Dantel ipliğinden olurmu acaba. Annem masa örtüsü arıyor dantelden..

    YanıtlaSil
  6. Dantelden pek anlamiıyorum ama kalın bir dantel ipiyle güzel olur gibi Zeynep

    YanıtlaSil
  7. Nazancııımmm yoktum epeydir,keselere bayıldım,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemciğim hoşgeldin.Özlettin kendini..

      Sil
  8. Hepsi çok güzel. Ellerine sağlık arkadaşım. Hele çiçekli koku keseleri olduğunu düşündüğüm pofuduklar çok romantik ve şık. Sanırım elimdeki işler azalınca (belki de azalmayınca, bana belli olmaz çünkü) şalının modelini çalacağım:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Nurten.Şalın modelini istediğin gibi çalabllirsin.Hatta ben sana yardımcı olurum, başlangıç kısmının büyük halini de eklerim, kolay çıkarırsın..

    YanıtlaSil
  10. Nazanım döktürmüşsün gene:) ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  11. Hepsini çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  12. ne kadar temiz ve güzel çalışıyorsun maşallah...

    YanıtlaSil