19 Eylül 2012 Çarşamba

Mutfaktaki Tüllerim...

İşyerimizin taşındığını daha önce sizlerle paylaşmıştım.Taşınmamız çok ani oldu ve yeni işyerinde pek çok eksiğimiz var.Mesela internetimiz hala bağlanmadı.Böyle olunca hem kendi bloğumu sürekli güncelleyemiyorum hem de çoğu arkadaşımın bloğunu sık takip edemiyorum.Umarım kısa zamanda düzelir.
Bir süredir mutfağımdaki tülleri değiştirmek istiyordum.Sevgili Yeliz yeni yaptırdığı tüllerin kalan kısmını vermişti bana.Eni en fazla 55cm olan metrelerce tül.Aklıma hemen mutfağa bir şeyler yapmak geldi ama tülün eni dar geldi.Bende böyle bir çözüm buldum, aralarına ponponlardan geçirdim.İşte mutfağımdan son durum...






25 yorum:

  1. Merhaba tek kelimeyle harika olmuşlar ellerinize emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Ben de mutfakta bu tarz tül seviyorum ve kullanıyorum. Klasikler mutfak ortamına hiç uygun olmuyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfağı daha aydınlık gösteriyor Saadet.Daha önce mutfakta perde kullanmıştım.Bu daha ferah bir ortam sağladı..

      Sil
  3. Ayyy bayıldım bu tüllere beeen :)
    Bu şekline bittim bi kere, yani alttan yarım, üstte yarım ay şekli çok cici çoook :)
    Deseni ayrı güzel, aradaki minik ponponlu sutaşı... çoook şekeeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin mutfağına da çok yakışır Banucuğum.Nette bu modelin perdesini görmüştüm, oradan fikir aldım.Tülleri birleştirme işi için epey denem yaptım, en iyi bu ince ponponlar durdu..

      Sil
  4. Yaratıcılık bu işte ellerinize sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok şık olmuş tüllerin iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Nazancım gerçekten çok şık olmuş,şöyle geçmişten gelen,nostaljik bir esinti gibi hissettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da böyle bir havası olmasını istemiştim Özlem.

      Sil
  7. Çok beğendim Nazan çoook. Ellerine sağlık yine yakıştırmışsın her zamanki gibi. Sağlık ve keyifle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Dilekciğim.Sıra senin perdelerde..

      Sil
  8. harika olmuş çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Merhaba;çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Mevlüde hanım,sitenizi zevkle takip edeceğim..

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuşlar. Bu tüllerin arkasından görünen karlı manzarayı bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için fotoğraflayacağım Proje Çantası.Gerçekten çok güzel bir çam ormanı manzarası var o pencereden..

      Sil
  12. harika olmuslar. Mutfaga vintage bir hava vermissin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o havasını sevdim Nevin.Mutfağı çok değiştirdi.

      Sil
  13. Çok mükemmel bir fikir, Ben de annemin mutfağındaki perdeyi bu hale getirmeyi düşünüyorum. Bloğunuz harika paylaşımlarla dolu. Ben de yeni blog kurdum. Zamanla ben de sizin gibi büyümek ve insanlara faydalı bilgiler sunmak istiyorum. Çok güzel fikirler geliyor aklıma onları paylaşmaya çalışıyorum. http://kucukbirdokunus.blogspot.com.tr/ Kolay gelsin

    YanıtlaSil