1 Ekim 2012 Pazartesi

Hediyelerim...

Sevgili Nathalie daha önce bloğunda hediyelerinden bahsetmişti.O zaman ben de bir post hazırlamıştım, ancak yayınlayabiliyorum..
  İlki ablamın Yunanistan'dan getirdikleri. magnet buzdolabının üstünde yerini aldı, taşları da kolye haline getirdim.Birde ilk defa bir dikiş yüzüğüm oldu.
 İstanbul'da Oyuncak müzesinden ve Bozcaada'dan aldığım magnetler.Farketmeden magnet kolleksiyonumda olmuş..
                      
               Yine arkadaşımın Rusya'dan getirdiği matruşka magnet.Buzdolabımın üstünde gidemediğim pek çok ülkenin magnetleri de var.. İstanbul'da sevgili Yeliz'in armağanı İş Bankası yayınlarının Evrim Atlası.Yelizciğimin sayesinde kitaplığımızda İş Bankası yayınlarının pek çok değerli eseri var artık.. Yine Yeliz'in hediyesi fener.Salonda başköşeye kondu..
 
Tülin ablanın hediyesi bardak altlıkları.Daha önce ördüklerini görünce utanmadım, kendim içinde istedim..
Gelelim yaşgünü hediyelerime..Sevgili Dilek yaşgünü hediyesi olarak bana bu güzel çantayı örmüş, hem de o badana boya işlerinin arasında.Ne denir, her zaman sevgiyle kullanılacak.
Bu hediyem ise çok uzaktan, Silopi'den .Benimle çalışan bir arkadaşımın hediyesi el işi bu güzel şal..

6 yorum:

  1. Hepside çok güzel, çok özel, güzel günlerde kullan nazancım.

    YanıtlaSil
  2. hediyelerinin hepsine bayıldım.iyi ve güzel günlerde kullanman dileğiyle...magnetlerin ayrı güzeller ama.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magnetleri ben de seviyorum Mihrimah, hepsinin de bir anısı var..

      Sil
  3. matruşke bebek var ya ondan hediye almıştım bende anahtarlık matruşka diye :) bi tatlı görünüyor ki sorma. güle güle kullan cicilerini tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matruşka her objede güzel duruyor Merve.GÜzel dileklerin için teşekkür ederim..

      Sil