3 Ekim 2012 Çarşamba

Mağaza Sepetlerinden-I..

Alışverişe çıktığımda mağazadaki sepetlere mutlaka bakarım.Bu sepetlerde indirimli pek çok şey bulabillirsiniz.En son keşfim C&A mağazası.Geçen gün orada çok uygun fiyata fular ve şallar buldum.
Bu fuların ipliklerinin bir kısmı bozuktu.Fiyatı ise 5TL.
İplik kısımlarını çıkarıp, uçlarına uygun fransız küpürlerinden geçirdim.
Bunlar ise çok geniş şallar.Biri penye diğeri ise çok ince bir kumaş.Enleri 1 metre uzunlukları ise yaklaşık 2 metre(Penye olan 5TL, kumaş olan 9TL).Tabii şal olarak kullanmayacağım.Dikişi ilerletince bluz dikebilirim diye düşünüyorum.

6 yorum:

  1. çok şık olmuş ellerine sağlık canım.iyi günlerde kullanman dileğiyle şallara bayıldım.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. c,-a alman markasi.eminim sallarinin boyle guzel oldugunu gorseler yaptiklarindan utanirlardi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz beni utandırdı.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Valla süper şeker ne diyeyim. Bunlar artık Nazan klasikleri oldu. Sağlık ve keyifle kullanasın emiiiii.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş Nazan.Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil