7 Ekim 2012 Pazar

10 Marifet Sergisi ve Hafta Sonu...

Küçüğüm bir süredir benden Angry bird karakterini dikmemi istiyordu.Nette araştırdım ve bu blogta çok güzel bir anlatımını buldum.Bir saat kadar uğraştım ve diktim.Göz ifadesi istediğim gibi olmadı benimki yeterince sinirli görünmüyor.
 
 Küçüğüm yine de çok beğendi.Diğer karakterleri de istedi (domuzcuk hariç).Ağbimizde bir tane  sipariş verdi.Tek sorunumuz kuş sürekli havalara atılıyor, ayakta oynanıyor, keçe kısımlar tülerdi bile.Akıllandım, ikincilerde keçe kullanmıyacağım.
 Bu çantayıda benimle çalışan bir arkadaşımın yaş günü için dikmiştim.Modeli daha önce diktiklerimin modelinden..
 Hafta sonu önce Kıvanç bebeğin hediyesini tamamlayıp kargoya verdim.Onun için hazırladığım lavanta keçelerini ve kutusunu daha sonra paylaşacağım.İkinci kargomu 10 Marifet sergisi için hazırladım.Daha önce yaptığım bileklikleri yanında bir bebek hırkası ile birlikte sergi için gönderdim.
 Böylece yapmam gerekenleri tamamladım, sergiye geçte olsa katılmak beni mutlu etti.Yarın işbaşı.Herkese huzurlu bir hafta dileklerimle..

15 yorum:

  1. E,ben bugün bunu görmedim sende?
    Alp görseydi o bile isterdi:)

    YanıtlaSil
  2. Pasta börek yapmaktan ve konuşmaktan hatırlamadık Tülin abla.Bitirdiğim şalları da gösteremedim sana.İnşallah önümüzdeki hafta Dilek ile geldiğinizde.Bu kuştan Alp'e de yaparım,istesin yeter ki...

    YanıtlaSil
  3. her iki çalışmada çok hoş, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Noblesse.Beğenmene sevindim..

      Sil
  4. Bayıldım bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık Nazan.

    YanıtlaSil
  5. sinir kuşa bayıldım polar alıp ben de dikeyim benimkiler de bayılıyorlar bu kuşlara...
    çanta da çok çok güzel olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de dik Saadet.Sitede çok güzel anlatılmış.Yanlız çocuklar bununla top gibi oynuyor..

      Sil
  6. ellerine sağlık kuşu çok sevdim.çantada çok şık olmuş iyi günlerde kullanılsın...emeğine gönlüne sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederi Mihrimah.Benden de sevgiler..

      Sil
  7. Nazaaaannn... Tesadüfe bakar mısın? Çantayı görünce öyle bir tuhaf oldum ki. Ben o kumaşın eşini İstanbul-Avcılar pazarından bayıla bayıla almıştım. Bursa'ya döner dönmez de cüzdanıyla birlikte çanta yapıp blogda yayınladım. Bak BURADA Zevk ve becerilerimizin bu kadar çakışması ne hoş. Huylarımız da benziyor mu acaba? :) Angry bird e bittim.. Çok sevimli olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Gerçektende Gülsüm hanım neredeyse aynı.Ama sizinki bence daha da güzel olmuş.Cüzdan ile takım yapmışsınız.Kumaşın modelini çok sevmiştim, hediye verdiğim arkadaşımda çok beğendi.Gerçekten zevklerimiz çok benziyor,sizinle yüzyüze tanışmayı da çok isterim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Kimbilir , belki bir gün yollarımız da kesişir. Bursaya yolunuz düşerse mutlaka beklerim.

    YanıtlaSil
  10. OOhhh ohhh ne hamaratlık böyle, maşallah sana:)) sizin yerinize de gezeceğim sergiyi:)

    YanıtlaSil
  11. cok güzelmiş ellerinize sağlık banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil