23 Ekim 2012 Salı

Bayram Öncesi...

Bugün ben izinli olduğum için dokuza kadar uyuma hakkımı kullandım.Salonumun bir penceresinden  baktığımda hava bulutluydu.
 
Öbür pencereden ise daha güzel bir manzara karşıladı beni.Bir kaç saat aydınlıkta kitap okumanın keyfini sürdüm.
  Bütün yapmam gereken işleri geçici olarak sildim kafamdan.Oğluşun gelmesine yakın çikolatalı bir kek yaptım.
 Küçüğümü okuldan almaya gittim.Çalışmayan annelerin ne kadar şanslı olduğunu düşündüm yol boyu.Çocuklarını okuldan alıp, elleri ile yaptıkları keklerden yedirebiliyorlar.Ben ise hep yabancılara bıraktım bu işi, gerçekten yiyip yemediklerini bilememenin ezikliği ile.
 Sonra yine bütün ev işlerini bıraktım, nasılsa bayramda evde değiliz.Anneanne ile dedemiz yarın sabırsızlıkla bekliyor bizi.Küçüğüm dışarı oynamaya gitti ve ben önce  örgülerimi aldım elime.Bu hırka miniminnacık bir bebişe gidecek.Bebekler için yaptığım her şeyden keyif aldığımı düşündüm.
 Sökmeli şalın kenarlarını ne zaman yapacağım diye düşünürken Sevalciğim aradı.Kasımda doğum yapacak, bebiş için Tülin abla ve Dilek ile yaptıklarımızı çok beğenmiş.Her şey gönlünce olsun diye tekrarladım sevgiyle..
 Derken örgüden sıkıldı ruhum, dikecek bir şeyler aradı.Proje ne zamandır hazır.Bu satırları yazarken bu kumaşlardan çok farklı şeyler dikip, yerlerine yerleştirmiştim.Bir sonraki postuma kalsın onlarda.
 Ve en son huzurlu ruhum tekrar kitaplarıma yöneltti beni.Bir kaç günlük tatil için kendime kitaplar ayırdım.
Bugün ben tembelliğin ve iç huzurun dibine vurdum.Benim için bu kadar basit işte..
HERKESİN BAYRAMI KUTLU OLSUN..
SEVGİLERİMLE...

4 yorum:

  1. Mutluluk ve huzurun eksilmediği nice bayramlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Nathalie,nice güzel bayramlara.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    birşey soracağım Ankara da mı oturuyorsunuz?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Tuğçe hanım, Ankara'da oturuyorum,bloğunuza baktım sizde Ankara'dasınız...

    YanıtlaSil