26 Kasım 2013 Salı

Aşure ve Yarım İşler....

Bir haftasonu daha geçtii ve gitti.Neden hafta sonları bu kadar çabuk geçer anlamıyorum.Ayrıca havalarda erken kararıyor, yapılacak işler ve ben birbirimize bakıp kalıyoruz.Ve neden ev işleri amip gibi çoğalır, ya da neden biz hem evde hemde işte durmadan çalışmak zorundayız.....Sorular uzar gider...Aman " sağlık olsun yeter " denir ve yola devam edilir.İşte bu ruh halinde hafta sonu bir de aşure yapılır. Birazı komşulara, çoğu işe getirilir ve dağıtılır.Yapan kişi de kendini pek hafiflemiş hisseder.Ama aşure hemen biter ve resim çekilemez.O zaman netten bir resim paylaşılır. 
Daha önceleri olduğu gibi bu senede severek yaptım ve dağıttım aşuremi.Tarifini Alanay'ın bloğundaki adresten aldım.Sadece karanfille birlikte 2 çubuk tarçını da kaynattım ben, annemin yaptığı gibi.
Diğer işlerim eksik kalmadı tabii.Ev işi ayrı hobilerim ayrı.Onlara her zaman vakit var.Zaten çoğunlukla film seyrederken yaptığım için çok zamanımı almıyor.Gri şalıma geçen ay başladım.Şalı,Hanımeli forumda Şahika hanımın tarifine göre örüyorum.
 Kullandığım ip  Alize simli Angora..Tığ numaram 3..
 Bu süvetere ise yeni başladım.Ateşböceğime örüyorum.İnşallah yazın gelirlerse hazır olsun...

İpin örülüşünden çok keyif aldım.İhraç fazlası yünlerden ama  kalitesi harika.
Yarımlarım bunlarla bitmedi. Onlarıda vakit buldukça ekleyeceğim.
Güzel ve keyifli bir hafta dileklerimle....

8 yorum:

  1. ellerine sağlık. Hadi bakalım bitir ve görelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer yarımları düşününce, İnşallah biter Dilekciğim..

      Sil
  2. Allah kabul etsin, ellerine sağlık:)
    O ihraç fazlası ipler benim de hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nako'nun ihraç ipleri Ormo markası ile çoğu yüncüde var Elifciğim.Bazısı çok kaliteli...

      Sil
  3. ellerine sağlık Allah kabul etsin

    YanıtlaSil
  4. Allah kabul etsin, eminim tadı çok güzel olmuştur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Ehil keyf.Aşur yapıp dağıtmak, hep çocukluğumu hatırlatıyor bana.Tabii bereketine de çok inanıyorum...

      Sil