19 Kasım 2013 Salı

İlaç Kutusunun Geri Dönüşümü ve Kuşlarımız....

Bugün sizinle kolay bir geri dönüşüm projesi paylaşacağım.Bu ilaç kutusunu küçük bir kızın kullanımı için hazırladım.Kutunun çevresini tüylü iplerle sardım ve üstüne süslü bir harç ile taşlar yapıştırdım. 

Kolay ama zevkli bir çalışmaydı.En önemlisi sahibi çok sevdi.
Bu iki şalı da C&A'nın indiriminden almıştım.Bir tanesini yeleğe, diğerini da bluze çevirdim.Son hallerinin resmini çekmemişim, başka bir postumda paylaşırım sizlerle...
 En son olarak, balkonda büyüyen kuşlarımız.Yuvalarını bozmaya kıyamıyorum ama balkonu da çok batırıyorlar.Şimdi uçabiliyorlar ama sabah akşam bizim oradalar.Sanırım bu yaz bir sürü torun seveceğiz....
Herkese sağlıklı ve neşeli bir hafta dileklerimle...

6 yorum:

  1. Kuşlar evin sahibi gibi duruyor zaten :) İlaç kutusu çok şık olmuş. Evrim geçirmiş resmen, eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena alıştılar Tülin abla.Ne yapacağım bilmiyorum..

      Sil
  2. ahh o kuşlardan ne çektim ben yaa hala da çekiyorum Ç:)) kaç nesil geçti bu balkonlardan :) geri dönüşüm çok şeker olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemler bu yüzden balkonlarını kapattırmışlardı Alanay.Bizimki lojman, kapatmakta mümkün değil.Uğraşacağız artık...

      Sil
  3. Aaa ne güzel olmuş bu kutucuk.elllerinize sağlık.

    YanıtlaSil