22 Kasım 2013 Cuma

Kot Pantolondan Çanta...

Bu çantalardan kaç tane diktim bilmiyorum ama dikmek hoşuma gidiyor.Hediye ettiğim arkadaşlarım da kullanımlarının rahat olduğunu söylüyor.Bu seferki çanta içinde evde olan ve kullanılmamış 3XL bir kot kullandım.(Kotun elime gelmeside ayrı hikaye.Yurtdışından bir tanıdıkları annemlere getirmiş ama o bedende kimsenin o evde olmadığını düşünememişler.Bende görünce, aman ne güzel çanta olur bunlardan diyerekten, marka kotlara el koydum.)
Beden büyük olunca çanta için kotun her iki paçasının yarısı yetti.
Astarlık kumaş, Ümitköy Sosyete pazarından.
Çantanın bitmiş hali..
İç kısmına mıknatıslı açma kapamalardan kullandım.
Şimdi ilk fırsatta kendime de bu çantadan dikeceğim.Kot olması ayrı hoşuma gitti.
Yarın hafta sonu, herkese güzel bir hafta sonu dileklerimle...
 

11 yorum:

  1. Ellerinize sağlık harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Takı Perisi, yaptıklarımı her zaman beğenmiyoRum ama bu çantayı sevdim:)

      Sil
  2. Kot çanta çok güzeldir zaten ama senin elinde daha da güzel olmuş, hele iç astarı cok hoş:))ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Astar kumaş farklı bir hava verdi Nathalie, böyle kumaşlar bulunca pek mutlu oluyorum..

      Sil
  3. Çok güzel olmuş Nazan, ben de mi sıraya girsem diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sıraya aldım seni Tülin abla ama sen daha güzellerini yaparsın:)

      Sil
  4. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Keyifle kullanılsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Dilekciğim, sen zaten kot çantalarını çok seversin...

      Sil
  5. Eline sağlık, güzel bir çanta olmuş. Astarlık kumaşı çok sevdim.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Ehlikeyif.Küçük bir detay herşeyi ne kadar değiştiriyor değil mi?

    YanıtlaSil