14 Kasım 2013 Perşembe

Masa Örtüsü ve Sigaralık...

Dikişi ilk öğrendiğim zamanlarda en çok masa örtüsü dikmeyi sevmiştim.Dümdüz dik gitsin, kenarlarınıda istediğin gibi süsle.Ara sıra uygun kumaş bulunca, ilk aklıma örtü yapmak geliyor.Bu kumaşıda yazın İstanbul'da Sarıyer'de parça kumaş satan bir dükkandan almıştık.Kocaman parça sadece 5 TL idi.
Geçenlerde elime geçti.Kenarına uygun bir harç bulup, geçirdim.
Renkleri salonuma yakıştı.

Masa örtüsünü bitirince hızımı alamadım, bir de arkadaşıma sigara kılıfı diktim.
  İki kumaşın arasına elyaf diktim.
  Ağız kısmına çırt çırt geçirdim.Aslında bu kumaştan nevresim diksem ne güzel olurdu.
 Neyse proje çıkarmayayım başıma.Zaten elimde o kadar çok yarım iş var ki.Hepsini bitirdikçe paylaşmaya çalışacağım sizinle.Sevgilerimle..

8 yorum:

  1. masa örtüsü güzel de şu sigaralığı telefonluk diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında telefonda konabilirdi ama arkadaşım inatla sigarası ile çakmağını koyuyor Meri.

      Sil
  2. Ellerine sağlık Nazan. Keyif ve sağlıkla kullanın her ikinizde eşyalarınızı. Haydi bakalım yarımlara devam devam devam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Dilekciğim.Yarımları bitirmeden yeni bir bebek battaniyesi başladım bile.Benim bu halim ne olacak bilmiyorum...

      Sil
  3. Ne güzel olmuşlar. Dikiş perileri hanidir bana uğramıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkilerde uğrayınca tam geliyor Tülin abla.Bu arada gelirlerse banada haber verde sana yarımlarımdan satayım:)

      Sil
  4. ellerine sağlık çok şık örtü de sigaralık da..

    YanıtlaSil