19 Ocak 2014 Pazar

Son Zamanlarda Yaptıklarım-I


Bu hafta sonu nihayet güneşi gördük Ankara 'da.Yaklaşık bir aydır sürekli puslu ve soğuk bir hava vardı.Hava kirliliği ise çok fazla, şehrin üstünde kalın bir sis tabakası var.Bu kışı hiç sevmedim ben.Umarım daha çok yağışla çabuk geçer.
Bloğuma çok sık giremiyorum, bu yüzden yaptıklarımı toplu bir halde ekleyip kaçayım dedim.Temizlik, yemek ve tabiii ki ütü beni bekler.
Bu kırmızı bereden çok ördüm .Bir ara nasıl ördüğümü de anlatırım.
 
Yine bir arkadaşıma Murat Boz beresinden ördüm. Bu şarkıcıyı pek sevmem ama beresi sevimli duruyor.
Bana da yakışmış mı, ne dersiniz?
Buda arkadan duruşu. Takacağımdan degilde denedim işte...
İşlerimde zaman buldukça diğer birikenleri ekleyeceğim.Hepimize, kendimizi mutlu hissedeceğimiz ve kimsenin bizi üzmesine izin vermeyeceğimiz bir hafta diliyorum..

6 yorum:

  1. Elinize sağlık Nazan Hanım, iki bere de çok güzel! Murat Boz beresi miymiş o? İlk kez duyuyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bereler çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Ehlikeyf.Berenin ismini bende yeni duydum.o şarkıcıyı da izlemediğim için böyle bir şey taktığını görmemişim...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Nazanım sağlıkla kullanılsın.

    YanıtlaSil