9 Ocak 2014 Perşembe

Yeni Yılın İlk Postu...

Yeni bir yılın hepimize güzel günler göstermesi dileğiyle başlamak istiyorum postuma.Her ne kadar 2013'te  düşen yaşam standartımızın bu yılda da düze çıkacağına inanmıyorum ama iyimser olmaya çalışıyorum.En büyük dileğim  ailem ve dostlarım için sağlık.Ülkem içinse öncellikle barış ve  kimsenin aç kalmadığı, eğitimin ve sağlığın ücretsiz olduğu bir düzen..
Bu dilekler uzar gider biliyorum ama ben 2014'te daha güzel bir ülke hayal ediyorum...
Sanırım bu iyimser olmaya çalışan hallerim yaptığım işlere de yansıyor.Bunlardan biri de kırmızı çocuk süveteri.Arkadaşımın küçük oğlu için ördüm.
 
İpim Alize Lanagold.Üst kısma keçe ile geyik aplikesi yaptım.

Omzunun birine rahat giyilmesi için düğme diktim.
Yaptığım işi pek beğendim(ki bu sık olmaz, hep kusurlar bulurum), gelip gidip seyrettim.

18 yorum:

  1. Süper olmuş, çok şirin:)) güzel günlerde giysin arkadaşınızın oğlu, yeni yıl ile ilgili tüm güzel dileklerinize gönülden katılıyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan hanım.Eminim yılbaşı Eskişehir de buralardan çok daha güzel kutlanmıştır. Ankara'ya geleli yıllar oldu ama doğduğum şehir çok daha güzelleşti ve modern oldu.Sevgilerimle, güzel yıllar diliyorum...

      Sil
  2. Nazan'cım yeni yıl dileklerine gönülden katılıyorum.
    Süveter ne kadar sevimli olmuş, ellerine sağlık. Benim elimde de eşime bir süveter var ama dümdüz, seninki gibi sevimli değil.
    Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim sana da mutlu yıllar. Eminim eşine ördüğün ördüğün süveter de çok güzeldir, çünkü örgülerin çok muntazam oluyor.Öpüyorum, sevgilerimle..

      Sil
  3. İyimser olmanın önce kendimize faydası olduğuna inanırım, iyimser olmayı aptal olmakla karıştıranlara ise diyecek söz bulamıyorum. Ördüğünüz kazak gerçekten çok güzel, elinize sağlık. 2014 yılının hepimize dilediğimizi, tabii hayırlıysa, vermesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyimserliğimizi yitirmeden mücadele etmek gerektiğini düşünüyorum Ehli keyif.Bozuk düzende sağlam çark olunmaz lafı doğrudur belki ama olmaya çalışıp, dik durabilmekte sorunumuz sanırım. Diğer iyimserler için ben de sizin gibi düşünüyorum. Sevgiler, mutlu yıllar..

      Sil
  4. ne kadar keyifli bir süveter :) ellerine sağlık.
    ve tüm dileklerin gerçek olsun diyorum.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok keyifli oldu Alanay, senin yaptıklarında da aynı keyfi görüyorum.Bir gün tanışmayı da çok isterim.Sevgilerimle, ailen için (özellikle annen için) sağlıklı bir yıl diliyorum canım..

      Sil
  5. ben de cok begendim canim ozellikle kece ayrintisi hos olmus..dileklerinw yurekten katiliyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizciğim, çok teşekkür ederim.Güzel kızını benim için öp, inan resimlerinden bile öpüyorum ben onu.(MAşallah demeyi unutmuyorum).Mutlu yıllar, sevgiler...

      Sil
  6. Çok güzel olmuş gerçekte, aline sağlık canım. Güle güle kullansın ufaklık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tülin ablacığım, görmemiştin sen bunu.SEnin yazılarına da dönemiyorum.Bu yılbaşı iş yerinde kötü başladı, hem amirlerle hemde işle uğraşmaktan tatilleri bile anlamadım.Umarım biraz daha düzelir.KOnuşuruz tekrar, öpüyorum...

      Sil
  7. Harika olmuş önündeki geyik süvetere bambaşka bir hava katmış ellerinize sağlık.Yeni yılda her şey gönlünüzce olsun.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim Mehtap hanım.Süveteri beğenmenize sevindim.Yaptığınız işlerinizi hayranlıkla takip ediyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  8. Çok şiiiiiiriiiin. Valla doğurasım geldi Nazan bunu görünce. Ellerine sağlık. Miniş de keyifle giyinsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Dİlekciğim, bizimkiler bu tarz için büyüdüler ama yeni bir tane diyorsan, sana zevkle yaparım:))

      Sil
  9. çok düzgün örmüşsün ablam.öndeki desen de o kadar güzel olmuş ki..ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Figen abla.Amugurumilerini keyifle takip ediyorum...

      Sil