28 Ocak 2014 Salı

Tunus Örgüsü İle Bebek Yeleği..

Okullar kapandı ve on beş günlük tatilimiz başladı. Oğluşlar evde beraber kalıyorlar.Neyse ki ağbimiz kardeşine güzel bakıyor.Anne mi? O izin alamadı işyerinden.Bu hafta İstanbul'a gitme planlarımız yattı bu yüzden.Bizde izin alabilirsek ikinci hafta Eskişehir'e anneanne ile dedeye gitme planları yaptık, inşallah o planımız da yatmaz. Bu arada stres ilacı örgülere daha çok zaman ayırır oldum.Özellikle Tunus örgüsü beni çok rahatlatıyor.İnternetten değişik modeller rastladım, hatta bir kaçını denedim.Ama ilk öğrendiğim modelden vazgeçemiyorum.Bu modelden eltimin doğacak kızı için bu yeleği ördüm.

İpim Papatya markası bebek ipi.Papatya marka ipe Ankara'da çok rastlamadım ama fabrikası Uşak'ta olduğu için o taraflarda çok fazla satılıyor.Şiş 4,5 numara.
 
Tunus örgüde şişi biraz kalın kullanıyorum.Çünkü çok sıkı hoşuma gitmiyor, çok seyrekte olmamalı tabii.Ördükçe o kararı buluyoruz sanırım. Modelin sayıları daha önce bebek-yelegi postundaki düz örgüyle örülen yeleğin sayıları.(Bu arada yeleğin tarifini o postun yorumlar kısmında bulabilirsiniz.) 
Örmek isterseniz her zaman yardımcı olurum, sevgilerimle...

16 yorum:

  1. tunus örgüsünü biliyorum ama sadece düz örgü formunu, arttırma ve eksiltmeleri yapamam.Çok hoş olmuş yelek, çok cici, iyi günlerde kullanılsın.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. Bebekte hayırlı olsun. ama kenarlarını şişle mi yaptın anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekciğim kenarları da tek şişle.Ters örgü sadece..

      Sil
  3. Sen bu işi iyi biliyorsun Nazan, çok güzel olmuş canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tülin abla.Çok seviyorum bu örgüyü, elimden geldiğince düzgün yapmaya çalışıyorum..

      Sil
  4. birde bu işe el atacağım sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün, yaptıklarını beklliyorum..

      Sil
  5. Nazancım çokkk cici olmuş, çok beğendim ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Kutsev, bir ara senin ördüğün enterlac örgüyü de denemek istiyorum..

      Sil
  6. çok güzel bir model olmuş.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Noblesse bence rahat yaparsınız.Düz örgüyle benziyor mantığı.Arttırmalarda direklerin yanına batıyorsunuz.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Öyle güzel olmuş ki insanın koşup şişe ipe sarılıp öresi geliyor gerçekten... Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinkini de bekliyorum o zaman Ehlikeyf.O hissi o kadar güzel ifade etmişsiniz ki.Bazı modellerde bana o hissi veriyor.

      Sil
  9. çok şeker çok ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Marifetane...

    YanıtlaSil