29 Nisan 2014 Salı

Sevgi Battaniyesi....

Hiç bir bebek hastaneden çarşafa sarılı çıkmasın diye "Sevgi Battaniyesi" projesini başlatan bu hoş bayanlarla Nagehan sayesinde tanıştım. Projelerine kayıtsız kalmak mümkün değildi.Hemen evdeki ipleri gözden geçirdim. Satın aldığım bir kısmını da projeyi anlattığım işyerimdeki arkadaşlarıma dağıttım. Sağolsunlar onlarda canı gönülden katıldı.Bir kısmını işyerinde öğle saatlerimizde bir kısmını da evlerde ördük.Şu anda 82 parçayı bitirdik, 100 parçaya tamamlayacağız.
Yanlarına koyacağımız bebek yeleklerini de ayarladık.Bir ara çarşıya uğrayabilirsem, pazen kumaşta almak istiyorum.Bir kaç tane battaniye de dikebilirsem iyi olacak.
Bugün haberlerde iki çocuğun daha öldüğünü okudum, moralim bozuldu. Çocuklarımızı koruyamadığımız, masumiyetlerinin hunharca yokedildiği bir düzende hangi medeniyetten, hangi teknolojiden bahsedilebilir, bilmiyorum...... 

8 yorum:

  1. Ooooo oooo olmazki canım Senin bende duran Nuray hanımın ördüklerini yollamadım ben daha yine silahını benden önce çektiiiin.
    Neyse ellerinize sağlık. Hadi bakalım kolayg gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekciğim onların bu projeye dahil olması sonradan çıktı.Biz yaklaşık 1 aydır örüyoruz bunları.Sendekilerde katılır,daha çok battaniye çıkar ..

      Sil
  2. Ben de ilk battaniyenin 21 parçasını örmüş bulunuyorum Nazan. Sizinkilerin renkleri şeker gibi. Çok güzel olmuşlar canım. Hepinizi tebrik ediyorum. Siz gerçekten ödülü hak ettiniz buy arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay vay, epey örmüşsün Tülin abla.Bende geceleri film seyrederken 4 tane falan örüyorum.Buradaki arkadaşlarla bir çeşşit hobi kulubü oluşturduk.Örgüler, dikişler, iyi oluyor, öğlenleri AVM dolaşmaktan kurtulduk.

      Sil
  3. merhaba, projeye katılım için kargo gönderi adresi nedir acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sibel, projeyi düzenleyen bayanların facebooktaki sayfalarında adresleri var.Biz henüz battaniyeleri bitiremediğimiz için adreslerini almamıştım..

      Sil
  4. Kolay gelsin Nazan, bloğumda duyurdum ben de. Şu aralar elişleri anlamında pek tembelim ama bir bakayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Saadet, böyle güzel bir kampanyaya ne kadar çok katılım sağlayabilirsek, o kadar iyi olur.

      Sil