2 Mayıs 2014 Cuma

Kapı Süsü Ve Sepeti...

Mayıs'ın ilk günlerini yağmurla karşıladık Ankara'da. Hava kapalı ama yine de içime ferahlık veren bir hava var. Bugün en son yaptığımız kapı süsünü ve sepeti paylaşacağım sizlerle. Kapı süsünü iş yerimdeki bir arkadaşımın torunu için hazırladık.Örneğini aldığımız adres burada. Aslıcığım (anne adayımız) deniz ile temaları seviyormuş, bizde onun beğendiği gibi olsun istedik.
Bu kapı süsünde o kadar çok arkadaşımın emeği var ki. Modellerin kalıplarını ben çıkardım ve kestim.Dikme, doldurma işleri ortak yapıldı. Straforu Çıkrıkçılar'dan aldım.Üç boyu vardı, ben objeler büyük olduğu için en büyüğünü tercih ettim.Straforun çevresini mavi keçe ile sardım.

Kapı süsü ile birlikte birde sepet yapalım dedik. Normalde sepetler çok pahalı ve kaliteli değil.Bu sepeti ESSE'nin indiriminde bulduk.İçine uygun bir kumaşla örtüsünü diktim.
Sepetin kenarlarına da kapı süsünde kullandığımız objeleri diktik.(Yıkanması kolay olsun diye.)


Yaptığımız çalışmanın sonucunu çok beğendik. Ama esas Aslı beğendi ki bu bizim için yeter.Sağlıklı ve iyi günlerde kullanılması dileğiyle...

6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş... İyi günlerde kullanılsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selda.İnşallah iyi günlerde kullanılır..

      Sil
  2. Ben de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Valla süper daha ne olsun çok eğlenceli görünüyor çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dha güzellerini sen yaparsın Dilekciğim, ben senin keçe işlerini de çok beğeniyorum..

      Sil