5 Mayıs 2014 Pazartesi

Cepken Yelek...

Bu haftaya da yağmurla başladık. Aslında çok ihtiyacımız var yağmura. Olaya sadece susuzluk açısından  bakıyoruz ama enerji üretimi açısından da açık büyüyor. Tabii bütün bunlar bize enflasyon olarak geri dönecek. Bu durumu önceden öngöremeyen  ve gerekli tedbirleri almayan zihniyete ne demeli bilmiyorum, çünkü ellerinde bütün teknik donanım var. 
Bugün yine arşivimde kalmış cepken yelek modelini ekleyeceğim. Tülin ablanın evinde buluştuğumuz bir gün sevgili Dilek ördüğü cepken yelekleri getirmişti.Modeline bayıldık ve o gün ben bu yeleğe başladım.Akşam olduğunda bitmişti.Modelin anlatımını  Dileğin bloğunda bulabilirsiniz.Ben sadece sayıları biraz arttırdım ve yeleğin ön tarafını bej rengini sarı kadife iple birleştirerek ördüm.Arka kısım için ipi iki kat kullandım.


Güzel ve yağmurlu günler dileğiyle...

4 yorum:

  1. dileğin bloğunda bende görmüş ve çok beğenmiştim.çok güzel ve şık bir model.sizde çok güzel örmüşsünüz.ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğinkiler çok şirindi Alanay.Bu biraz daha büyük bir çocuk için oldu.Beğenmene sevindim, sevgiler..

      Sil
  2. ayy bayıldım ben de yapmalıyım yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu biliyoruuuuum. Birlikteyken başladığın yelek zaten o zamanda sen ördükçe ayyy Nazan çok güzel oluyor deyip duruyordum ellerine sağlık canım. Çok güzel oldu gerçekten.

    YanıtlaSil