21 Mayıs 2014 Çarşamba

Günler Geçiyor....

Günler birbiri ardı sıra hızla geçiyor. Alışması mümkün olmayacak olaylar birbirini kovalıyor. Kapkaranlık bu günlerde kitaplarıma sığınıyorum.Kitap kulubünde okumaya başladığımız kitap ismi ile gündeme çok uygun.Aslında Dostoyevski'nin kitaplarını okumak hep zorlamıştır beni, uzun insan analizleri yorar. Ben daha çok Tolstoy ve Turgenyev'in romanlarını severim.Ama okuma disiplinimi geliştirmem için bu kitap bir fırsat oldu.Kitabın yarısına yaklaştım ve düşündüğümden çok daha fazla zevk aldım.
Dikiş ve örgü bir arada gitmeye devam ediyor.Hafta sonu dolapta duran kumaşlarımı çıkardım.Önce tek kişilikten biraz büyük yorganıma nevresim diktim.
 Arkasından yeşil kumaşımdan ona uygun çarşaf diktim.
 Hızımı alamadım, küçüğüme daha önce biçtiğim pazen pijamayı da diktim.
Aslında dahası da var ama yazarken ben yoruldum.Onları da başka bir postumda paylaşırım.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder