14 Mayıs 2014 Çarşamba

14.Mayıs.2014 Ülkem İçin Kara Bir gün Daha...


"Duyduğum acıyı ifade edebilecek kelimeler bulamıyorum acımızı anlatmanın bir anlamı da yok zaten, yerin kilometrelerce altında henüz 15 yaşında çocuklar EKMEĞINE sarılarak ölen insanlar karşısında sadece utanç duymalıyız hiç değilse ölümün karşısında hemde 15 YAŞINDA ve EKMEĞİNE sarılmış olarak gelen ölümün karşısında evirip çevirmeden kıvırmadan politika ve maliyet hesabı yapmadan sadece dürüstçe vicdani bir hesap yapalım yetkililerden bunun hesabını soralım hiç bir şey yapamıyorsak bile farkındalığımızı ifade içiñ sosyal medyada paylaşımlar yapalım bu bile o canlar için birşey yapmaktır diye düşünüyorum. Ölenlere rahmet yakınlarına sabır ve dayanma gücü diliyorum......."
Kardeşimin facede paylaştığı yazısına aynen katılıyorum ve sadece bu kadar ölümün hesabı sorulmalı diyorum...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder