10 Mart 2011 Perşembe

Dün Ankara...

İki gündür Ankara karlar altında.Aslında doğup büyüdüğüm eski şehrimde böyle kışları çok gördüm  ama Ankara da böyle bir karı hiç görmemiştim.Salı günü iş dönüşü pek çok kişi gibi bizim içinde eziyet oldu.Yarım saatlik yolu iki saatte gidebildik.En üzücü tablo ise insanların Konya yolunda arabalarından inip, tipi altında  caddede yürümeleriydi.Böyle bir olayı yaşadıktan sonra "yollar tuzluydu,yalasanız anlardınız" polemiğini sadece traji- komik buluyorum
Ertesi gün kreşlerin kapalı olması sebebiyle işten izin aldım.Resimler, fırtınadan sonra evimden görülen kar manzaraları... 
Sizde iyi billirsiniz,evde olan bir bayanın hiç bir zaman işi bitmez.Daha önce hafta sonunda  yapılamayan işler, bu güne kaydırılır.Ne zamandır yapılmak istenen işler, sıraya girer.Benimde kahvaltıdan sonra ilk işim kete yapmak oldu.Tarif Emine Beder'in.Keteyi çok severim ama daha önce hiç denememiştim.Ev halkı beğendi.Tabii yanına bir de kısır ve erik hoşafı yapıldı..
Nihayet akşama doğru işlerim bitince biraz da film seyredelim dedik.İyi yapmışız, filmi çok beğendik.Tam bir Polisiye olmamakla birlikte, anlatımı ve çekimleri mükemmeldi.Ayrıca polis karakterlerinin insani zaafları ve yaşantıları ustalıkla kurgulanmıştı. 

6 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım, bugün hava nisbeten daha güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım kete nefis görünüyor. Hele kısır lafını duyunca ağzım sulandı bile.
    Merih

    YanıtlaSil
  3. Ben de bugün evdeyim Nazan.
    Kadayıf ve poğaça pişti,zeytinyağlılar sabahtan yapıldı,hoşaf sayende hatırıma geldi.Vişne var ondan yapayım bari...Tamamlansın değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Sizin yaptıklarınızın yanında idare eder Elif hanım..Hava bugün çok şükür düzeldi, işe gelip gitmek eziyet gerçekten..

    Merihciğim inşallah bir gün birlikte de yeriz..

    Tülin ablam hoşafsız olur mu?Dolapta daha vişne ile şeftali de var.Üşenmeyip yapmak lazım.Bir deeklemeyi unutmuşu bisküvili sütlü bir tatlı da yaptım..

    YanıtlaSil
  5. Pogacadan ne farki var ketenin? Ben hic yedigimi hatirlamiyorum nasil yapiliyor ki?

    YanıtlaSil
  6. İçine un kavurup koyuyorsun Nevin.Ben bir de ceviz ezip koydum.Bizim oralarda bilinmiyor.Bende yıllar önce Ankara'da Erzurumlu bir arkadaşımın annesinin yaptığını yemiştim..O gündenberi çok severim..Ama hiç denememiştim.

    YanıtlaSil