14 Mart 2011 Pazartesi

Sert Mukavvadan Vazoya, Bir Geri Dönüşüm Projesi...

Geçen hafta, büyük oğluma çok istediği satranç setini almıştık.Set uzun bir çanta şeklindeydi ve içinden sert mukavvadan bir silindir çıktı. Silindir o kadar sert bir malzemeden yapılmıştı ki atmaya kıyamadım ve bir köşeye kaldırdım.
Ama her daim meraklı küçüğüm bunu bulmuş ve arkadaşıyla bir güzel üstünü boyamışlar.Bir sonraki aşamada ne yapacaklarını bilemediğim için bu hafta projemi tamamlamaya karar verdim.İlk olarak yüzeyi krem boya ile iki kat boyadım.Sonra peçete tutkalı ile peçeteyi bütün olarak yapıştırdım.Üst kısma peçetem yetmediği için, yurtdışından aldığım ince dekopaj kağıtlarını kullandım.Aradaki renk geçişini kapatmak için dantel kullandım ve antrede yerini aldı.

13 yorum:

  1. Bayılıyorum, değerlendirme projelerine, eline sağlık, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. süperr olmuşşş.çok beğendimmmm

    YanıtlaSil
  3. Hârika olmuş. Tebrikler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş Nazan,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel düşünmüş ve değerlendirmişsin, sonuç harika olmuş, ellerine emeğine sağlık ve güle güle kullan. :)

    Peçetede güzelmiş.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir çalışma olmuş,eline sağlık,dantel ayrıntısını da çok sevdim..

    YanıtlaSil
  7. Elif hanım, Nedret abla,Hobivakti, Özlem, Tülin abla ve Filiz teşekkür ederim.Beğendiğinize çok sevindim..

    YanıtlaSil
  8. Harika bir geri dönüşüm olmuş.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. bayıldım bayıldım, çok güzel olmuş. ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  10. Özi ve Birdy teşekkür ederim,bende çok sevdim.3 gündür bloğa erişemiyorum,güzel yorumlarınızı ancak cevaplayabildim..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Ayser..

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Ayser..

    YanıtlaSil