1 Mart 2011 Salı

Vintage Yüzük ve Küpeler...

Aylar önce işyerinde sevdiğim bir arkadaşım annesinin evinde tek kalmış eski düğmelerden bahsetmişti. Bende  onlardan takı yapabileceğimizi söylemiştim. Bir gün küçük bir torba düğmeyle geldi. Hepsi birbirinden ilginç düğmeler...Yüzük ve küpe olacakları ayırdık. Takı malzemeleri satan bir dükkandan gerekli aparatları aldık ve bugün öğle yemeği için verilen arada oturup aşağıdakileri yaptık..
Yüzüklerden sarılı olan  ve en baştaki benim favorim oldu..
Küpeleri arkadaş için yaptık..Sevimli oldular..


 
Düğme olduklarına inanmak zor değil mi?

18 yorum:

  1. Çok beğendiiim :)
    Becerikli insanın hali bir başka. Hemencik de işe yarar hale getirivermişsin düğmeleri. Maşallah! :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi güzel de en alttakileri çokk sevdim bir tane daha varsa ondan da ne güzel yüzük olur. emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşlar Nazan,bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık Nazancığım çok süper görünüyorlar. Gerçekten düğme olduklarına inanmak zor.
    Merih

    YanıtlaSil
  5. Filizciğim teşekkür ederim, örgülerin yanında bunlarda terapi oluyor..

    Fiamma ondan bir tane daha yok ne yazık ki.Gerçekten onlar çok orijinaldi.

    Tülin ablam seninkiler gibi olmasa da güzel oldular..Senden gaza geldik bizde...

    Teşekkür ederim Merihciğim.Beğendiğine sevindim..

    YanıtlaSil
  6. Dur bakayım...hıım.O alttaki küpelerin yüzüğünü yaptım galiba ben.Takım oluşturalım biz.

    YanıtlaSil
  7. Canım nice nice izleyiciler dilerim.Bloglara normal yoldan giremediğim için şimdi cevap yazıyorum. Çok zarifsin maksat hediye almak değil ama görüşmeyi bende isterim. Haberleşebildiğimiz zaman kararlaştıralım, seni evimde de ağırlamaktan mutlu olurum ,istersen yine arkaşlarla biryerde de toplanabiliriz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. güzel fikir aslında benimde çok hoşuma gitti ellerinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. yorumum çıkmamış galiba:(

    YanıtlaSil
  10. Evren çok teşekkür ederim.

    Sevgili Elif hanım, blogger çok kötü çalışıyor.Yorumunuz direkt spam kısmına gitmiş.Kusuruma bakmayın yeni farkettim.Bende görüşmeyi çok isterim.

    Sevgili siyah süt, beğenmene çok sevindim.

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuşlar. Arkadaşınız çok sevinmiştir.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. inanmıyorum ya düğmeden mi bunlar,muhteşemler.
    aklına eline sağlık.
    çok çok beğendim.

    YanıtlaSil
  13. Nedrat abla, Tiryaki güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim..Daha ne düğmeler var Tiryaki..Artık tuhafiyeye gittiğimde hepsine yüzük olurmu diye bakıyorum...

    YanıtlaSil
  14. yüzük aparatlarını nereden alıyorsun peki? walla bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. Hobbyland'den alıyorum Tiryaki.Moda çarşısının üst katında.En çok çeşit onda var..Eğer yapacaksan düğmelerin arkasını kesmek biraz zor oluyor, onun dışında çok basit,hele sana..

    YanıtlaSil
  16. bunlar harika olmuşlar,düğmeden yüzük hiç düşünmemiştim ellerinize sağlık ben de değerlendireceğim,izninizle...

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim Rengarenk güzel yorumun için..Bende bir arkadaşımdan öğrenmiştim ilk..Bende fikir verdiysem ne mutlu bana..Eminim sen çok daha güzel ve farklı şeyler yaparsın..

    YanıtlaSil