28 Şubat 2011 Pazartesi

Aplike Yastıklar..

Bu yastık kılıflarını küçüğüm için Migros'tan almıştım.Üzerindeki aplikeler hoşuma gitmişti.Ama çok çabuk bozuldular ve kumaşlarında yırtılmalar oldu.Aplikelerini çıkartıp, polardan yastık yaparım diye bir köşeye kaldırmıştım.
Hafta sonu aplikeleri çıkardım ve elimdeki polarlardan yastık diktim.Ancak aslan yırtıldı.Bende baykuş modeli ile aplike çalıştım.Arkalarına cırt cırt diktim.Küçüğüm bayıldı, hotwhells şekinde olanlarından sipariş etti.Aplikeyi ilk defa sevgili Banu'nun bloğunda anlattığı şekilde çalıştım.Desenlerin arkasına yapışkan tela geçirdim.Aslında çok hatam var ama polara çalışmak zor oldu.Umarım bundan sonrakileri daha düzgün yapabilirim.



Not:Mavili baykuş sevgili Tülin ablanın hediyesi.Diktiğimde onun yanına arkadaş oldu.

6 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım.Efe nin yerinde ben olsam ben de bayılırdım.

    Baykuşa arkadaş ha...İyi olmuş.Ben yalnızlığı sevmem,baykuşum da sevmezdi zatem .

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nazan hanım, çok şirin olmuşlar ellerinize emeğinize sağlık.
    Sevgiyle sağlıkla mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  3. Nazancım, hata filan görünmüyor, gayette şipşirin yastıklar olmuş, çok sevimliler, ellerine sağlık, ayrıca yenileme yaptığın için, yırtıldı atayım bunu demediğin için ayrıca tebrikler:))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Tülin abla ve Belgin hanım.Beğendiğinize çok sevindim..

    Banucuğum sana ayrıca çoook teşekkürler.Resimli aplike anlatımından çok yararlandım.Benim gibi acemiler için o kadar güzel şeyler paylaşıyorsunki..Bu arada eski yastıkların fermuarlarını da atmadım.Yazık günah değilmi?

    YanıtlaSil
  5. yastıklar çok cici olmuş...bende yapmak istiyorum böyle şeyler ama okadar dikiş deneyimim yok cesaret edemiyorum bir türlü...inşallah bir gün ...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Necla, o kadar güzel keçe çalışmaları yaparken, dikiş işini yapamayacağını düşünemiyorum.Bir cesaret dene bence..

    YanıtlaSil