21 Şubat 2011 Pazartesi

Bu Cumartesi Ben..

Bu cumartesi Tülin ablayla buluştuk.Hava yağmurluydu ama biz çok keyifli saatler geçirdik.Simit Dünyasında saatlerce sohbet ettik.Kızılay'da girmediğimiz tuhafiye dükkanı kalmadı.İpler, kumaşlar, danteller ve boncuklar aldık.Yeni projelerimizi anlattık birbirimize, fikir alışverişinde bulunduk.Öyle çok güldük ki gözümüzden yaş geldi.İnsanın aynı hobileri paylaştığı, anlattığını dinleyen, hayata benzer pencerelerden bakan ve mizah gücü yüksek bir dostunun, bir büyüğünün olması o kadar güzel ki..
Bunlarda cumartesi ganimetlerim..
Fırat ve Altın Volkanı Umut'a aldım.Bu sıralar kitap dayandıramıyorum ona.Saatçi ise ne zamandır almak istediğim bir romandı.
Bravo-Burcu amigurumiler için alındı.Kelebek ipi ise kırmızı kadife iple birlikte atkı örmek için aldım.Daha önce yeğenlerime firkete ile ördüğüm atkılardan yapacağım...
Fransız güpürleri ile Serpil'in lavanta keselerinden hazırlayacağım.Birde yeni aldığım kırmızı yastık kılıflarının yanına dikilecek..
Anneler günü yaklaşıyor.Efe'nin kreş öğretmenleri için gelin şalı örüyorum, ışıltılı iplerden.Biri bitti, diğerine başlanacak.Şalların kenarına örümcek yapmak istemiyordum, bana fazla klasik geliyor.Aslında şal değil etol tarzı yaptıklarım.Kenarlarına geçirmek için böyle bir süs buldum.Bitince resimlerini eklerim..
Kumaşları Bursa Pazarı'ndan aldık.Banu'nun eklediği köpek yastıklardan yapılacak.

Hobbland mağazasından bulduğum parçalar..Bunlardan ise tüllerle broş yapılacak..
Yine gelin şalları için aldığım broşlar..
Bunları eklerken anladım, yapacağım ne çok projem varmış.Yinede  bunları yapmayı hayal etmek bile çok zevkli...


6 yorum:

  1. Nazancığım, dediğin yollarda biz de cumartesi Bilge'yle dolaştık ama karşılaşamamışız tühhh.Allah kolaylık versin canım dünyanın projesini yüklenmişsin ama sen yaparsın eminim, kendine iyi bak öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. YAZINI OKURKEN YİNE GÜLMEYE BAŞLADIM NAZAN.
    NE OLACAK BENİM BU HALİM?

    YanıtlaSil
  3. Keşke karşılaşsaydık Bilge,gülmekten çevremize bakmadıkki..Bu sefer projeler fazla oldu, dediğin gibi inşallah bitirebilirim..

    Tülin abla sorma, aklıma hep tokayı denediğin zaman geliyor...

    YanıtlaSil
  4. nazan çok güzel şeyler almışsınn.çok güzeller.sana kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel. Cumartesi Hobi Alışveriş günü olmuş.

    Bloğumda Ankarada Hobi Alışveriş yerlerini bildiklerimi aşağıda verdiğim linkte toplamıştım.

    http://hobivakti.blogspot.com/2010/11/ankara-hobi-magazalar.html

    Senin bunlar dışında bildiğin yerler varsa bloğuma yukarıda verdiğim linkin altına yorum olarak bırakırmısın? Varsa ekleyim. :)

    YanıtlaSil
  6. Sağol Özlem..
    Hobivakti senin verdiğin linke o zaman eklemiştim, yine yeni öğrendiklerimi eklerim...

    YanıtlaSil