4 Şubat 2011 Cuma

Ödülüm ve Fiyonklu Mim...

Bu güzel ödülü Blogcu arkadaşlarım sevgili Canan ve Güzelce bana  göndermişler.Kendilerine çok teşekkür ediyorum ve bende bu ödülü beni izleyen diğer blogcu arkadaşlarıma gönderiyorum..

Ayrıca bir süre önce Ozi'nin Güncesi blogcu arkadaşım beni mimlemişti..Mim konusu çok sevimli ama benim kızım olmadığı içinde fiyonklu eşyalarım hiç yok.O yüzden internette görüp beğendiğim, kullanırım dediğim  fiyonklu modelleri buraya koymak istedim.

Bende Ozi'nin Güncesi bloğunda en çok fiyonk tülle süslenmiş tshirtü beğendim. Son olarak, bu mim buraya yolu düşen bütün blogcu arkadaşlarıma gitsin diyorum...

3 yorum:

  1. Sen de varlığınla bana ödülsün biliyormusun?

    YanıtlaSil
  2. Sağol ablacığım, mahcup ettin beni...

    YanıtlaSil
  3. Olá, amiga!
    Passei para ver as novidades.
    Gostei de todas.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º♫♫
    ♫♫°º
    •*•♫ ♫° ·.

    YanıtlaSil