1 Şubat 2011 Salı

Örtülerim..

Hafta sonu diktiğim örtülerim. Tüller, eski tüllerimin parçaları. Uçlarındaki Fransız dantellerini bir süre önce almıştım. Dikiş dikmek çok zevkliymiş gerçekten. Hala acemiliğimin izleri var. Mesela ilk yaptıklarımda tülün kenarlarını içe kıvırdım..
 
 
Daha sonra şifonyerin üstündeki tülün kenarlarını overlok yaptım. Böyle daha düzgün oldu. Kurs görmeden yapılan işlerde böyle deneye yanıla oluyor işte..
Not: Abajurun kenarlarını da daha önce boncuklarla süslemiştim.Şimdi onlar içinde projem var...

9 yorum:

  1. Nazancım ellerine sağlık, ne kadar zarif olmuş örtülerin, abajur da burada duracaksa, evet birşeyler yapman lazım, bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
  2. Çok zarif olmuş Nazan hanım ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Nazancım çok hoş olmuş örtülerin ,hiç de acemi işi gibi görünmüyorlar, bende dikiş dikmeyi bana öğretmeyen ablama inat, oturup makinenin başına annemden, Burda modellerden öğrenmeye çalıştım,kendi ihtiyaçlarımı gideriyorum en azından, hiç adetim olmadığı halde doğum günü hediyesi ısmarlayacağım eşime şöyle güzel bir dikiş makinesi.

    YanıtlaSil
  4. Abajuru yapınca paylaşırım, bi rkaç fikrim var daha karar veremedim Banu..

    Güzel yorumunuz için teşekkürler Belgin hanım..

    Sende inat edenlersin desene Seval..Örgüyü ablam göstermediği için bende inat edip öğrenmiştim.Dikişi annemden önce ablam öğrendi, ben nedense uzak durdum.Ne hataymış..Şimdi Burda'dan bir kalıp buldum, kumaşımı da aldım.Dikmeye çalışacağım..Eminim yaptığın dantellerin gibi dikişlerinde çok güzeldir Sevlaciğim..

    YanıtlaSil
  5. Nazancığım bugünlerde hızına yetişilmiyor farkındamısın. Vallahi kendimi tembel hissettim:)) ellerine sağlık hayatım, güle güle kullan, öpüyoruz

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmş ellerinize sağlık.
    buarada blogumda ödülünz var kabul edersenz mutlu olurm.

    YanıtlaSil
  7. Sevdacığım haftasonu yapıyorum genelde..Hafta içi ancakbiraz örgü örebiliyorum.Sende hakkını yeme, bazen benden de aşağı kalmıyorsun. Bilgeyi öp benim için..

    Teşekkürler Güzelce.Ödülünü zevkle kabul ederim...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Nazancığım. Dikiş öğrenmeyi ben de çok istiyorum. Emeklilikte artık. Ama önce bir makine lazım.

    Merih

    YanıtlaSil
  9. Merih sağol canım..Bekleme emekliliğini, dikişte çok zevkli bir uğraş.

    YanıtlaSil