31 Ocak 2011 Pazartesi

Değişik Bir Geri Dönüşüm Oldu...

Bir kaç ay önce sevdiğim bir arkadaşım bana ilginç bir pojesinden bahsetmişti.Çalıştığı yerde inşaat olduğunu, kalın bobinlerin sarıldığı makaraların bobinler bitince atıldığını görünce, arkadaşıyla bunlardan puf yapmayı düşündüklerini söyledi.Fikir çok hoşuma gitti.Sağolsun kendisi bunlardan birini bana da getirdi.Uzun bir süre balkonda bekledi, en sonunda yine hafta sonu projelerimden biri oldu.
 
Önce üstüne yastık diktim.Yastığı boncuk elyafla doldurdum.Bu elyafın özelliği diğer elyaf gibi toplanmaması.Yastığın dışına eski bir nevresimi kullandım.


Pufun üstüne evdeki bordo polardan kılıf diktim ve kenarlarına ponpon geçirdim.Poları pufun altından sıcak silikonla tutturdum.Ne yazıkki zımba makinam yok.Yoksa daha iyi olurdu.En altına tekrar polardan bir yuvarlak dikip yapıştırdım.Altı da düzgün olsun değilmi?
Sevimli ve kullanışlı oldu gibi..

15 yorum:

  1. Harika bir geri dönüşüm olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuş :) O bobinlerden bize de gönderin bari :)) Atılacak şeylere geri dönüştürülebilirmi gözüyle bakmak çok işe yarayan bir bakış açısı.Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Evren, Arzu ve Serpil.Geri dönüşüm fikirleri benimde her zaman hoşuma gidiyor.Atacağım şeyleri atmadan önce bundan bir şey olurmu diye bakıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nazan hanım,Harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. oyy cok tatlı olmuş nazancığım:) ben de istiyorum amaaa :)) yazlık için 5 tane:)) biriyle üzerine cam kestirip altını boyayıp sehpa yapacağım diger 4 ü ile de puf:))hep hevesim hani şu belediyenin kullandığı ahşap bobinlerde kocaman olanlarda. iyi günlerde kullan, bir sehpa da yap yanına

    YanıtlaSil
  6. Harika bir fikir ve süper bir sonuç. Ellerine fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Nazancım, o makaralarda hep gözüm kalıyor, bulabilsem ben de alacağım, bunların büyükleri de var, küçükleriyle beraber harika bahçe takımı olur değil mi:) Puf aklıma gelmemişti, gayet şık olmuş. Boya, dekopaj ile ne güzel sehpada olur bunlardan, fiammada öyle düşünmüş:)Hadi belediyelere, tek'e hucuuum hobiciler:))

    YanıtlaSil
  8. Nazancım harika bir fikir, çok güzel olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Bloğunuzu ilk defa ziyaret ediyorum ama çok güzel işlerle karşılaştım:))
    Pufa bayıldım, çok ama çok şık bir geri dönüşüm olmuş. Ellerinize, emeğinize sağlık olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel ellerinize sağlık sehpa bile olurmuş boyanarak.. eğer kabul ederseniz blogumda ödülünüz var..sevgiler.

    http://ceyizimiz.blogspot.com/2011/02/odulum.html

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Özlem..
    Teşekkürler Belgin hanım. Beğendiğinize sevindim.

    Yazlığa çokta güzel olur Fiamma.Bak büyükleri siz söyleyince aklıma geldi.Banu ile sen onları nasıl güzel süslerdiniz..

    Sevalciğim. Özlemişim ben seninle konuşmayı...

    Ödül için teşekkürler Canan.Ödülü zevkle kabul ederim..

    Handan hanım sizin güzel alternatif yemeklerinizin yanında benimkilere eh idare eder diyebilirim..

    Dokuzuncu bulut sevindim bloğumu beğendiğine.Çünkü senin bloğunda gezmekten çok keyif aldım.Mutfakta yeni şeyler yapmayı seviyorum ama her gün iş dönüşü zorunlu yemek olayı beni ister istemez mutfaktan biraz soğuttu.Yinede senin ve Handan hanımın tariflerini mutlaka deneyeceğim..Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  12. harika olmuş ne güzel bir dönüşüm:)

    YanıtlaSil
  13. Bende özledim Nazancım,bir haftalık izindeyim,arkadaşlarıma vakit ayırayım dedim, sevgiler..

    YanıtlaSil