14 Ocak 2011 Cuma

Tamamlananlar...

Geçen haftadan beri elimde sürünüyorlardı.Nihayet bunları bitirdim ama bende bu aç gözlülük varken daha çok yarımlarım olur...
Yeğenim için ördüğüm bere..Örneğini hazır bir bereden çıkardım.Hem kolay hem de zevkli oldu.Kesme yok, direkt bir dikdörtgen örüp birleştiriyoruz.Üstünden de büzdürülüyor..6 numara şişle Feza'nın kalın yünlü bir ipiyle ördüm. 


Eşime seyahatlerde kullanması için diktiğim küçük çanta..Suni deriden dikildi, dikerken dikiş makinamın iğnesini de kırdım.Fermuar kısmını elde diktim.Çantanın derisini bir milyonculardan çok ucuz bir fiyata almıştım.Çanta bitince gözüme çok sade geldi, üstüne de çapayı diktim..

Bunlarda Ateş böceğine yapılanlar..Annesi sesli oyuncak istedi.Süpriz yumurtaların içlerine nohut, mercimek ve küçük çanlardan koyup, dışlarına bir kılıf ördüm.Renkli olanları da Yasemin'in bloğundakiler gibi baykuş yapabilirmişim aslında...



13 yorum:

  1. Bereyi kaç ilmek başladın canım?Akıllı iplerin kalınlığı uygunmudur seninkine?

    Çantaya da ,sesli oyuncaklara da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ablacığım beğendiğine sevindim.Bere7-8 yaş için.76 sayı başladım. Akıllı ipler biraz ince bu ip Nako'nun Mega ipi gibi kalın ve tok.Sen ipini getir yarın ben sana sayılarını ve örneğini getiririm..

    YanıtlaSil
  3. İzin mi almıştın sen yaa yoksa ben mi öyle duydum neler tamamlamışsın böyle:))) ellerine sağlık. oyuncaklar çok güzel şapka da eşinin çantası da:)) daha ne olsun değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Bak bak küçük bir kuş söylemiş demekki..Kim acaba?

    YanıtlaSil
  5. maşallah ya,her iş geliyor elinizden.bere çok şirin olmuş,çanta harika,oyuncaklar tam süper!bravo diyorum..
    filizinevi

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Filiz.Beğendiğine sevindim.Güzel sözlerini bende senin için yineliyorum.Bunların hepsi terapi işte, oradan buradan..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nazan Hanım, çok şirin olmuşlar ellerinize emeğinize sağlık. Bahsettiğiniz gibi bizlere terapi oluyor.

    Güzellikeri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Belgin hanım, çok incesiniz..

    YanıtlaSil
  9. bereye ayrı bayıldım çantaya ayrı..
    berenin örneği nefis...

    çanta konusunda valla ayakta alkışlıyorum...

    sürpriz yumurtayla yapılanlar konusunda da helal olsun diyorum...

    helal olsun marifetli arkadaşıma :)

    YanıtlaSil
  10. Bere çok güzel olmuş emeklerine sağlık. Eşine yaptığın çanta da çok güzel belki kullanırsa bende eşime bu tarz birşey dikebilirim.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Nergiz.Bunun cepli olanlarından da dikebilirsin...

    YanıtlaSil
  12. çoook şeker olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Figen abla..

    Teşekkür ederim Uğurböceği...

    YanıtlaSil