24 Ocak 2011 Pazartesi

Hafta Sonu ve Yapılanlar....

Hafta sonunu hep iple çekerim, çalışan herkes gibi..Amacım sabahları bir saat fazla uyumak birde hobilerimle daha çok uğraşmaktır.Ama genelde evin işleri bunları engeller ve pazartesi işe yorgun giderim.Bu hafta sonu da farklı değildi ve hastaydım.Yinede aklımdakileri yapmadan duramadım.İlk önce Serpil'in hediye olarak göndediği lavanta keselerinden yaptım.Çok hoşuma gitti, bunları birde annemden getirdiğim dantellerle deneyeceğim.
Geçen yıl lojmana taşındığımızda salonuma tül diktirmiştim.Ne yazıkki terzi boyunu uzun tutmuş, tüllerim yerleri süpürüyordu.Ne zamandır aklımda onları kısaltmak vardı.Ülkemizdeki ustalık anlayışına söylene söylene tüllerimi kısaltıp, makine çektim.
(Not:Saksıları, 1 milyoncudan aldığım plastik kovaları evdeki iplerle sararak yaptım.Üzerleri süslenebilir ama daha karar vermedim.)

Gazeteliği yıllar önce bu şekilde almıştım.Ama zamanla üstündeki resimde bozulmalar oldu.Bende eskitme kısmını beğendiğim için sadece resim kısmını değiştirdim.




12 yorum:

  1. oH,MAŞALLAH NAZAN.
    Neler sığdırmışsın tatil gününe.
    Ben c.tesi Alp le Ulus a gittim.
    Senin bu keseler için çiçek aldım.Örnek olsun diye.Hafta içi getiririm bir akşam :)

    YanıtlaSil
  2. Nazancım, Tülinimin dediği gibi neler sığdırmışsın, hem de ne ciciler, hepsi ayrı güzel, fikrine, ellerine sağlık. Saksıları bile süslemişsin ne güzel, lavanta torban çok ciciiii, gazeteliğine diyecek lafım kalmadı artık :)

    YanıtlaSil
  3. Haftasonuna çok şey sığdırmışsın. :)

    Maaşallah.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Tülin ablam, Banu ve Hobivakti teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim.

    Tülin abla merak ettim çicekleri, sağol düşünüp almışsın...

    YanıtlaSil
  5. Hasta halinla bile ne çok iş yapmışsın canım maşallah :) Hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. maşallah şekerim bu ne marifet yahu!iki güne tüm bunları ve bir de ev işlerini sığdırdın,harikasın ne diyeyim..eline sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nazan hanım, kısa zamanda harika işler yapmışsınız ellernize emeğinize sağlık ayrıca geçmiş olsun
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. Ohhh hepsi güzel olmuş, karınca gibi çalışıp durmuşsun, belki pazartesi kendini yorgun hissediyorsundur ama baktıkça o yorgunluğunun yerini dinlenmişlik alacak eminim canım...iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  9. Yeşimciğim sağol, hafta sonunun nasıl geçtiğini anlamadım inan..

    Filizciğim teşekkür ederim.Sorma pazar günü saat 9 da ancak bitti işler.Bende bir hiperaktivite sorunsalı var sanırım.Hobilerimide illaki iki arada yapacağım.

    Belgin hanım teşekkür ederim. Nezleydim, bugün epey düzeldim.

    Fiammacığım sağol.Gerçekten tülün duruşuna, gazeteliğe bakıyorum,kendi kendime mutlu oluyorum.Eminim biz hobikoliklerin çoğunda var bu durum.

    YanıtlaSil
  10. Çiçeklerini e-postana yolluyorum,ben çok beğenerek aldım.

    YanıtlaSil
  11. hafta sonunuzu güzel değerlendirmişsiniz,darısı benim başıma :) lavanta kesesi şahane olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Minik.Darısı başına..

    YanıtlaSil