28 Ocak 2011 Cuma

Mimlerim...

Sevgili Nestug ve sevgili Hobivakti beni mimlemişler..Konu kendime ait 7 özellik..Ayrıca Nestug bana bu ödülü göndermiş, teşekkür ederim..
İnsanın kendini anlatması zor ama ben elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım.
1-Başak burcuyum ve bu burcun tipik özelliklerini taşıyorum.Titizim, yaptığım işi, bu en küçük bir elişi de olsa düzgün yapmaya çalışırım.Kolaya kaçmam, düzgün iş yapmayan insanları da eleştiririm.
2-Eleştiri derken, asla kalp kırmamaya çalışırım.Benimki biraz tatlı-sert durumudur.Olumluyumdur, olaylara pozitif yaklaşırım.
3-Basit uyanıklıklara sinir olurum.Sonuçta bu devirde hiçkimse enayi değil.Sıralarda önüme geçenlere, işlerini yaparken gereksiz zorluk çıkaranlara, yüzüne gülüp samimi olduğu insanların arkasından konuşanlara, alçakgönüllü davranışlarımı her türlü hak görenlere, iş yerinde riskli işleri üstüme yıkıp kenara çekilenlere  ve özellikle ukalalalık yapanlara aşırı sinirlenirim.
4-İnsan ilişkilerimde hep bir seviyeyi korumaya çalışırım, kavgalarla, bağrış çağrışla işim olmaz.Kelimelerin gücüne inanırım..
5-İyi niyetimin suistimal edilmesine, gereksiz kaba ve düşüncesiz tavırları kabul edemem.Empati kurmayı bilirim ama sürekli de benim bu sorunum var, ben sana böyle davranmakta haklıyım olayına da gelemem.
6-Disiplini ve sorumluluklarımı severim, her ne kadar bazen yeter desemde..
7-Üretici olmak ve  kendimi sürekli geliştirerek bir şeyler öğrenmek en büyük zevkim.Tam bir kitap kurduyum ve böyle olmaktan çok memnunum.. 
Ben bu mimi beni izleyen blogcu arkadaşlarıma göndermek istiyorum...

5 yorum:

  1. Merhaba,

    Öncelikle teşekkür ederim. :)

    Kendi özelliklerini yazarken en başta kitap kurdu olduğunu yazacağını düşünmüştüm. Bloğuna eklediğin yazılardan yola çıkarak. :)

    Umarım karşına seni üzecek insanlar çıkmaz diyeceğim ama mümkün değil bu.

    Kendine iyi bak lütfen.

    YanıtlaSil
  2. ne hoş bir başak burcu daha.
    Bende başak burcuyum ve tüm özelliklerini taşıyorum.
    Yazdıklarına katılıyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bir şey değil canım.Yazdıklarımı okudum da pek bir sert geldi.Hep sevmediğim şeyleri yazmışım, hoşlandıklarım en sonda..Üzülmemek ne mümkün Hobivakti.Bazen bunlar en yakınından geliyor.

    Bende senin yazdıklarını okurken ah!tam ben demiştim Nestug.Biz hayatı ve insanları fazla ciddiye alıyoruz değilmi?

    YanıtlaSil
  4. Pamuklar gibi bir kalbi olduğunu,vafasını,ince fikirliliğini yazmayı unutmuş benim şekerim.

    YanıtlaSil
  5. Tülin ablam, utandım şimdi?Sen her zaman insanların güzel taraflarını görüyorsun..

    YanıtlaSil