11 Ocak 2011 Salı

Oradan Buradan...


Daha önceden yaptığım bir kaç şeyi eklemek istedim.Bugünlerde epey bir şeyle uğraşıyorum ama hiç birini tamamlayamadım hepsi yarım bekliyor..Elimdeki kitap çok heyecanlı ama onu bile bitiremedim.Birde evdekilerin sırayla hastalığı... Ama nedense bu sıra bana hiç uğramıyor.Uğrasa da ben anlamıyorum..

Bu kapı süsü tam bir geri dönüşüm projesi oldu.Gazete kağıtlarını kıvırarak bir rulo hazırladım.Eski bir kumaşla kapladım.Geniş kurdeleler kardeşimin düğününden.Üstteki süste kardeşim için aldığım nikah şekeri numunesiydi.Alttaki fiyonk bir çikalata kutusundan..Ben deniz kabuğu yapıştırdım ama başka şekillerde de süslenebilir..
İlk dikiş denemem mutfağıma perde oldu.Lojmanda oturduğum için çok pahalı bir kumaş kullanmak istemedim.Kumaşın metresini 1,5 TL'ye  Bursa pazarından almıştım.Tülin abla uzunluklarını ayarladı, kumaşı seçmemde yardımcı oldu.Uçlarına güpür geçtim.Kuşaklarını yanlarına da aynı kumaştan güller yaptım.Çok zevkliydi, bundan sonrakiler için cesaret verdi.İlk resim ne kadar uğraşsamda net çıkmadı.



7 yorum:

  1. Çok güzel. Mis gibi. Gülegüle kullanın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. kapı süsü harika olmuş:)hazır süngerin üzerine değil de evdeki malzemeleri değerlendirerek yapman çok hoşuma gitti..eline sağlık canım.perden de süper olmuş,iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Nedret abla..

    Teşekkür ederim Filiz..Benimde gazeteden yapmak daha hoşuma gitmişti.Gayette düzgün oldu..

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş ellerine sağlık nazancığım..hani cama taktığın o şeyler var ya yarım tül takılanlardan ne çok aramıştım onları bulmak için ben de, sonra bir yerde buldum ama bu kere de hayal ettiğim yerde kullanılamadı sürgülü olduğu için şimdi yazlığa ayırdım inşallah seninki gibi güzel bir şey çıkar ortaya benimki de:)))

    YanıtlaSil
  5. Nazancığım senin bu güzel şeyleri yaptığını görünce ciddi anlamda kıskanıyorum. İki çocuk bakmak, çalışmak ve boş vakit yaratarak bunları yapmak.Bravo sana.

    YanıtlaSil
  6. Nazancığım, ne gzel işler bunlar, ellerine sağlıkgüle güle kullan. Evdekilerede geşmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Fiamma.Eminim sen benden çok daha güzelini yaparsın.Sürgüye geçen tülleri ablam vermişti bana.Bende kapıyla, pencere camlarına yaptım.Kalanını da mutfak lambasının etrafına geçirdim.

    Teşekkür ederim Adsız arkadaşım. Keşke ismini de bıraksaydın.

    Sevda teşekkür ederim canım. Bilge'nin hikayelerini gülerek takip ediyorum.

    YanıtlaSil