23 Şubat 2011 Çarşamba

Yağmur ve Müzik...

Ankara bir kaç gündür yağmurlu ve soğuk.Yağmurlu hava hep hüzünlendirir beni.Canım hiç bir şey yapmak istemez.Hüzünlü müzikler eşliğinde, camdan yağmuru seyrederken bulurum kendimi.Bugün işyerinde öğle arası aynı ruh hali ile Sanem'in bloğunda keşfettiğim müziği dinlerken," tamam "dedim "tam yağmurun sesi"..Ama müzik aldı götürdü beni ve yarısına gelip  hızlandığında, dışarı çıkıp yağmur altında dönerek dansetmek istedim.Üzerimde uzun bir elbise ve kapının önündeki alanda danseden ben...Görenler ne düşünürdü, tahmin etmek hiçte zor değil."Nihayet çıldırttık, zaten bu bayanların işhayatında ne işleri var, otursunlar evlerinde" ya da "kadın işte, ruh hali her an değişebilir bir de ciddi geçinirler"..Bunları düşüneceklerini bile bile ben bu öğlen, bu müzik eşliğinde çılgınca her şeye ve herkese inat, dansetmek istedim...

6 yorum:

  1. kesin görenler, sıyırmış yazık derlerdi:)) ama arada sizi anlayıp gülümseyen de çıkardı:)

    YanıtlaSil
  2. Kim ne dusunur diye dusunmeden hayatta bir kere yapmak gerek icinden geleni. Ben yagmur degil ama kar yagarken yapmistim sonra da karlarin uzerine yatmistim.

    YanıtlaSil
  3. Haklısın Birdy ama bende anlayacak olanların çok olacağını düşünmüyorum..

    YanıtlaSil
  4. Beni de çağır yanına öyle zamanda Nazan.Çok eğlenceli olur :))

    YanıtlaSil
  5. Hayatı zaplayarak yaşayanlardanım.Neresinde hoşuma gitmeyen bir an varsa; o an'dan sıyrılıp kaçıvermek.Şiddetle öneririm,sizi en çok ne mutlu edecekse onu yapın,bir an bile olsa:))

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten Ankara'nın havası içimizi bolca kararttı.Ben yazı bekliyorum dört gözle.Müzik güzelmiş insanın kendini kaptırmaması işten değil :)

    YanıtlaSil