11 Mart 2011 Cuma

İlk Boyadıklarım...

Boyamayı ilk öğrendiğim dönemde yaptıklarım.Eski ve kenarda duran bir küpü altın rengi metalik boya ile boyadım.
Resimde çok net çıkmamış, aslında kahverengi üzerine altın rengi ile çatlatma yapıp, üstüne renkli taşlar yapıştırdım.

Bu saksı da aslında beyaz renginde eski bir seramik saksıydı.Onu da boyayıp, üzerine dekopaj çalıştım.Altındaki ise yine eskilerden kalma bakır tabaktı.Onu da altın rengine boyayıp, takım yaptım.
O dönemde elime geçen bütün eski eşyaları ve plastik saksıları bu şekilde yeniledim.Salonumda bordo ve bej renkleri ağırlıklı olduğu  için altın metalik boyayı çok kullanmıştım.

6 yorum:

  1. Ben de bir zamanlar herşeyi altın rengine boyuyordum:)) Heves işte, gelip geçiyor. Güzel olmuşlar. Eline sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. küp, saksı, ne güzel şeyler bunlar böyle :)
    marifetli ellerine sağlık canlar canı...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, pek hoş görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Nedret abla.Aynen dediğin gibi bir hevesti, birde kursa gitmeden kendi kendine çabalayan ben..Şimdi bu rengi hiç kullanmıyorum.İnci beyazıyla kremden vazgeçemiyorum..

    Figen abla sağol.Senin güzelliklerin yanında sade ve acemice işte..

    Sevgili Sanem beğendiğine çok sevindim...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar.Sonrasında ne kadar güzel şeyler yaparsan yap ilklerin yeri başka oluyor değil mi :)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle Özi.İlklerin yeri başka gerçekten..

    YanıtlaSil