18 Nisan 2011 Pazartesi

Anaokulu Dönem Sonu Sergimiz...

Küçüğümün (anneannesinin taktığı isimle kara üzümün) anaokulunda bu son senesi.Önümüzdeki sene ilkokul maratonumuz başlayacak.Dönem sonu yaptıklarını sizlerle de paylaşmak istedim.Sabah sergiyi gezerken hem  duygulandım, hem de gururlandım.Ne zaman bu kadar büyüdü, hiç bilmiyorum..


Denizin altındaki canlılar..Biz köpekbalığının yüzündeki kızgın ifadeye çok güldük..

Seramik çalışmaları.Balık ile sepet anlaşılıyorda diğerlerinin ne olduğunu eşimle çözemedik..
  
Günün sözü..Kara üzümün "Öğretmen kimdir?" sorusuna cevabı..Cevabından da kendisinin sevgisini göstermeye ne kadar istekli olduğunu anlamışsınızdır..

10 yorum:

  1. Ben de küçüğümün resimlerinden taşlara yapıştırmıştım..Hala duruyorlar :)

    Efe nin ''Tülin Teyze beni çok seviyor''deyişini herkese söyledim hafta sonu.
    Evet,Tülin onu çook seviyor.

    YanıtlaSil
  2. İnalılır gelmiyor değil mi? Ben de kuzey'in (Kuzenimin oğlu Zuzumun) İTü deki sergisini gezerken yaptıkları resimleri ve çalışmaları hiç inandırıcı bulmamıştım. Yapamazlar diye diye gezdim sergilerini gözlerim yaşlı sonra sınıf öğretmenleri ve resim öğretmenleri ile hoş bir sohbet yaptık, nasıl yani dedim? 1 ay konuyu işliyoruz gezdiriyoruz, öğretiyoruz, hikayeliyoruz onların hikayelerini dinliyoruz ve hiç yardım etmeden sonra bunlar çıkıyor dediler ki konu Istanbuldu surları ile boğazı ile, vapurları denizaltı, tepeleri, camileriyle.
    Zehir gibiler maşallah hepsi...

    YanıtlaSil
  3. Ayy Nazancığım bu çok tatlı, ayy o ellerini severim ben ne güzel şeyler yapmış, tebrik ediyor çok çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel şeyler yapmış, Maşallah.Kabiliyetini annesinden almış anlaşılan.Allah kep giydikleri günleride göstersin İnşallah...

    YanıtlaSil
  5. Tülin ablam Efe seni sevmekten vazgeçmiyor ona göre..

    YanıtlaSil
  6. Fiamma bizde inanamadık ama kendi nasıl yaptığını tek tek anlatınca şaşırdık kaldık.Zuzuyada maşallah.Bunlar bizden on adım önden gidiyor hep..

    YanıtlaSil
  7. Sevdacığım teşekkür ederim.

    Sevgili Özi çok teşekkür ederim, inşallah...

    YanıtlaSil
  8. çok yetenekli bir yavru maşallah...
    onu o güzel gözlerinden öpüyorum..Allah bahtını açık etsin...
    kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Yetenegini kimden aldigi belli kara uzumun :)

    YanıtlaSil
  10. Çoook teşekkürler Figen abla.Ben yaparken sürekli izliyor, çok meraklı..Bizim oğlanın gözlerine gelince kendimden bir kirpikleri benzetmişim birde huyumu..

    Sağol Nevin, inşallah ateşböceğinin de resimlerini göreceğiz..

    YanıtlaSil