15 Nisan 2011 Cuma

Kıyıdan Köşeden...

Arşivimde kenarda kalanlar..Bu sepeti Kale'deki sepetçiden almıştım.Aslında soğan sepeti olarak kullanılıyormuş, ben örgü sepeti yaptım..Süslemeden olmazdı.Bir parça dantel, bir iki püskül ve de kurdele..


Altınoluk'ta deniz kenarından topladığım taşlardan.Üstünü boyayıp, dekopaj yapmıştım..Aslında taşlarla yapmak istediğim bir sürü şey var ama diğer projeler gibi onlarda bekliyor.Aklıma ne gelirse sadece onu yapıyorum, sıkıntıya gelemiyorum.Ruh halime göre projelerde değişiyor böyle olunca...

12 yorum:

  1. güzel günlerde kullanın zaten maksat değerlendirmek ,değiştirme,mutlu olmaksa hobi en güzeli .

    YanıtlaSil
  2. sepete bayıldım... taş da çok hoş olmuş... evet, ruh haline göre, istediğince bişeyler yapmak en güzeli.. :)

    YanıtlaSil
  3. Ne iyi yapmışsın:)) Soğanlar başka yerde dursun:))

    YanıtlaSil
  4. Sağolun bende sevdim böyle..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş,bende sepet hastasıyım,çok severim..hele böyle süslü olunca...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş,bende sepet hastasıyım,çok severim..hele böyle süslü olunca...

    YanıtlaSil
  7. sepetin solunda duran semavere takıldı gözüm o da mı annemlerden? :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de sepeti çok sevdim, hem derli toplu durur kapaklı da olunca iyi günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Nazan hanım, merhaba :) harika işler yapmışsınız ellerinize emeğinize sağlık. Size katılıyorum ruh halimize göre işler yapmak bizleri oldukça rahatlatıyor. Burada olmayı özlemişim. Güzellikleri paylaşmada her zaman buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. sepet harika bayıldım taş çok hoş olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim..Sepetleri bende çok seviyorum.Özellikle boyayıp peçete transferi çok güzel duruyor ama onu deneyemedim daha..

    Nevinciğim annemlerden değil semaver.Annemdeki demirden, benimki bakır.Amasya'dan almıştım yıllar önce..Güzel değilmi?

    YanıtlaSil
  12. Nazan'cığım sepetin süslü hali çok güzel olmuş :) ellerine sağlık. Taşlardan bende de var fakat benimkiler henüz işlem göremediler, çok tembelim çoook.

    YanıtlaSil