27 Nisan 2011 Çarşamba

You Were Always On My Mind...

Bu bana sık sık olur, ya bir yazara takılırım ve ardı ardına bütün kitaplarını okurum.Ya da bir şarkıya takılır, seslendiren bütün sanatçıları dinlemeye çalışırım.Geçen gün radyoda Willie Nelson'dan bu şarkıyı dinlerken aklıma Elvis Presley geldi.Bir kaç gündür aynı  şarkıyı seslendiren  Chris De Burgh, Pet Shop Boys ve Josh Turner'i dinledim.Ama sonuçta hiç birinin Elvis'in yorumunu yakalayamadığını farkettim.Hayatının son yıllarında alkolden ve uyuşturucudan mahvolmuş Elvis Presley'i şarkıdaki bu  haliyle hatırlayıp dinlemek istiyorum..

3 yorum:

  1. kesinlikle haklısın bu şarkıyı elvis' den dinlemek ayrı bir tad

    YanıtlaSil
  2. Elvis yorumunu dinlememistim ben hep bu sarkiyi Willy Nelson'dan dinledim. Ama Brenda Lee icin yazilmis bu sarki: http://www.youtube.com/watch?v=MHKNk2He7vc
    Elvis'ten onceki orijinal hali bu. Bu da fena degil sanki daha folk ki sarki zaten Amerikan folk sarkisi :)

    YanıtlaSil
  3. Elvis'in sesinin bu kadar temiz ve güçlü olduğunu şimdi daha çok farkettim Sevda..

    Brenda Lee'den de dinledim Nevin.Şarkıyı ilk onun söylediğini bilmiyordum.Güzel söylüyor.Aslında Willie Nelson yorumu da çok iyi ama Elvisi dinlemek daha hoş geldi bana..

    YanıtlaSil