16 Nisan 2011 Cumartesi

Bir Örgü Projesi- Oxxo Bolero...


(Kaynak:http://www.oxxo.com.tr)
Sevdiğim bir arkadaşımın kızı için başladığım bolero..Model firkete ile yapılan uzun şeritlerin birleştirilmesinden oluşuyor..Oxxo'ya gidip modelini yakından inceledik.Ben resimden koton ip kullanıldığını düşünmüştüm.Aksine çok kötü akrilik bir ip kullanılmış.Oxxo'nun giysilerini severim hem kaliteli olur hem de modelleri çok zevklidir.Ama bu boleroda hayal kırıklığına uğradım.Fiyatı da bir o kadar uçuktu.Modelin nasıl yapıldığını çözdük.Dün bir şeriti ördüm.Kalan kısmı ise benim yardımımla arkadaşım örecek.Sonucu sizinle de paylaşırım.Model için seçtiğim ip ve firkete şişi.


8 yorum:

  1. tebrikler ne güzel kendi işinizi kendiniz görüyorsunuz .bir ara benle annem gider inceler sonra annem modeli çıkarmaya çalışırdı.eee onlarda o kaadr pahalı yapmasalarmış

    YanıtlaSil
  2. gerçekten model çok güzel..en iyisini yapmışsınız bende bazen sevdiğim markalarda böyle yapabileceğim şeyler olunca okadar uçuk rakam ödemek yerine modeli iyice beynime yazıp gelip kendim yapıyorum
    el yapmının yeri daha bir başka oluyor
    sonucu merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Model çok güzelmiş.Böylesi durumlarda örgü bilmediğim için çok kızıyorum kendime.Şöyle örnek çıkarabilecek kadar bilseydim ne güzel olurdu :(

    YanıtlaSil
  4. Ben de bekleyenlerdenim .

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Sezobigo gerçekten çok pahalıydı.Dediğin gibi fiyatını şişirmeselermiş, bizde o kadar uğraşmazdık..

    Model zor değil ama oturtmak için biraz uğraşmak gerekecek Necla. Aslında kendim için pek örmem ama bunun modelini beğendim.Belki kendim içinde denerim..

    Bence örgüyü de rahat yaparsın Özi.Bende dikişe karşı böyleydim.

    Arkadaşa öğretince bende beklemeye geçiyorum Tülin abla..

    YanıtlaSil
  6. El emeği göz nuru.. güzel bir model..

    YanıtlaSil
  7. Canım sağol, bana da fikir verdin, deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  8. Dene Elif, biz yarıladık.Arkadaş örüyor ben birleştiriyorum.Yakında biter, eklerim.

    YanıtlaSil